جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : 26398

مستحق پیروزی برابر پدیده بودیم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه مستحق پیروزی برابر پدیده بودیم گفت: دست حریف را خوانده بودیم و‌شناختی که از این تیم داشتیم کمک زیادی برای کنترل بازی به ما کرد.
مستحق پیروزی برابر پدیده بودیم
به گزارش قم نیوز، صمد مرفاوی درباره بازی تیمش برابر پدیده مشهد در هفته سوم لیگ بر‌تر فوتبال اظهار کرد: مسابقه سختی برابر پدیده داشتیم به ویژه اینکه حریف ما از امتیاز میزبانی برخوردار بود و انگیزه زیادی برای برد داشت اما بدون شک کسب تساوی با این بازی سنگین برای صبا قابل قبول است و از این نتیجه راضی هستم.

وی گفت: دست حریف را خوانده بودیم و‌شناختی که از این تیم داشتیم کمک زیادی برای کنترل بازی به ما کرد و خوشحالم که با گلی دیرهنگام توانستیم با امتیاز زمین را ترک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: هر دو تیم برای پیروزی به میدان آمده بودند و میل پدیده برای برد بیشتر بود البته این امر طبیعی است زیرا آن‌ها در زمین خودشان بازی می‌کردند اما فکر می‌کنم صبا هم استحقاق کسب پیروزی را داشت و اگر در ضربات آخر دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

مرفاوی درباره نحوه قضاوت داور مسابقه گفت: من در مورد داوری صحبت نمی‌کنم و به نظرم داوران جوان باید در این میادین تجربه کسب کنند تا در آینده به کار فوتبال کشورمان بیایند و اگر هم اشتباهی در قضاوت داور رخ دهد بخشی از فوتبال است.

وی درباره بازی‌های آینده تیمش در لیگ بر‌تر عنوان کرد: آینده غیر قابل پیش بینی است اما روندی که صبا در حال طی کردن است، مسیری رو به رشد است و در صورت ادامه این روند، می‌توانیم نتایج بهتر و درخشان تری داشته باشیم و کارمان را بدون باخت ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال صبا خاطرنشان کرد: از بازی بازیکنان برابر پدیده کاملا رضایت دارم و خوشبختانه هر آنچه که به بازیکنان گفته شده بود در زمین اجرا شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch6xni.23n-wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما