يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : 23907

آمادگی جسمانی بازیکنان بومی مطلوب نیست

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: شرایط آمادگی جسمانی بازیکنان بومی حاضر در نخستین مرحله تست تیم فوتبال صبای قم مطلوب نیست.
آمادگی جسمانی بازیکنان بومی مطلوب نیست
به گزارش قم نیوز، صمد مرفاوی درباره نخستین مرحله تست گیری از نفرات بومی برای تیم فوتبال صبا اظهار کرد: شرایط کار به شکلی بود که بازیکنان نمی‌توانستند به طور کامل توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند زیرا از شرایط بدنی خوبی برخوردار نبودند.

وی گفت: شرایط آمادگی جسمانی بازیکنان بومی حاضر در نخستین مرحله تست تیم فوتبال صبای قم مطلوب و رضایت بخش نیست والبته این بازیکنان جوان حق دارند که آماده نباشند زیرا از شرایط تمرین و مسابقه دور بوده‌اند و با چنین وضعیتی به تست فراخوانده شده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: هدف ما این است که برای جذب بازیکن ابتدا این فرصت را به بازیکنان قمی دهیم که خود را نشان دهند و برای جذب سهمیه‌های زیر ۲۳ سال و زیر ۲۱ سال بازیکنان قمی را در اولویت قرار دهیم البته این بازیکنان باید توقعات فنی ما را برآورده سازند.

مرفاوی در مورد حضور بازیکنان تیم امید صبا در بین نفرات تستی بیان کرد: ما در آینده این فرصت را به نفرات تیم امید می‌دهیم تا خود را نشان دهند و آن‌ها را زیر نظر می‌گیریم و بدین شکل نیست که اگر در این مراحل نظر ما را جلب نکردند، دیگر شانسی نداشته باشند.

وی عنوان کرد: این بازیکنان روز دوشنبه نیزمورد بررسی قرار می‌گیرند تا ببینیم که چه تعداد از این نفرات قابلیت بازی برای صبا در لیگ بر‌تر را دارند.

سرمربی تیم صبای قم تصریح کرد: به بازیکنانی نیاز داریم که واقعا توانایی بازی در لیگ بر‌تر را داشته باشند و اگر به آن‌ها نیاز پیدا کردیم پاسخ نیاز ما را به خوبی بدهند و در تمرینات نیز به شکل کامل در اختیار ما باشند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdca0onu.49new15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما