شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 6219
ویسی عنوان کرد:

سه امتیاز را در خانه نگه می داریم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تیمی که در دیدار امروز صبای قم و نفت تهران به پیروزی برسد، 80 درصد راه صعود به لیگ قهرمانان آسیا را خواهد پیمود.
سه امتیاز را در خانه نگه می داریم
به گزارش قم نیوز، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش با نفت تهران در جمع خبرنگاران تصریح کرد: بازی صبا و نفت می‌تواند بازی خوبی بوده و جذابیت‌های زیادی داشته باشد.

وی ادامه داد: فاصله ما با نفت تهران تنها یک امتیاز است و این امر بر حساسیت‌های بازی می‌افزاید اما معتقدم تیمی که بتواند در این دیدار سه امتیاز را از آن خود کرده و پیروز بازی باشد، ۸۰ درصد راه صعودش به لیگ قهرمانان آسیا هموار می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: بچه‌های ما در شرایط فعلی بسیار با انگیزه هستند و با توجه به نوع تمریناتی که در روزهای اخیر پشت سر گذاشته‌ایم و آمادگی خوبی که تیم دارد، صد در صد می‌خواهیم در خانه سه امتیاز را نگه داریم.

وی یادآور شد: شانس صبا و نفت تا قبل از دیدار حساس دو تیم در هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای صعود به لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا برابر است اما قطعا برنده این بازی کارش راحت‌تر خواهد شد.

ویسی در ادامه با اشاره به حساسیت‌های دیدارهای هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتبال، تصریح کرد: طبیعی است که در این شرایط هم روی تیم ما و هم تیم‌های دیگر فشار خاصی است، البته در بازی امروز ما باخت به استقلال را کاملا فراموش کرده‌ایم و آماده بازی با نفت تهران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در دیدار برابر استقلال تهران یک نیمه تیم برتر میدان بودیم و بارها موقعیت گل ایجاد کردیم که متاسفانه به بار ننشست اما بازیکنان ما با یک باخت ناامید نشده و با یک پیروزی مغرور نمی‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: بازی با استقلال تمام شده و اکنون به تاریخ پیوسته است، ما بعد از بازی با استقلال تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و از نظر روحی و روانی نیز با بازیکنان زیاد کار کرده‌ایم تا آماده این بازی شویم.

وی ابراز داشت: ما برای این بازی محروم یا مصدوم نداریم و همانگونه که قبلا هم گفته بودم یکی از تنها تیم‌هایی هستیم که بازیکن مصدوم نداریم هر چند امیدوارم از این نظر چشم نخوریم و تا پایان لیگ بازیکنان ما و سایر تیم‌های لیگ برتری در سلامت کامل باشند.

ویسی در پایان در خصوص وضعیت همکاری خود با تیم صبا در فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: من بارها گفته‌ام که در درجه اول به صبا فکر می‌کنم اما اگر شرایط فراهم نشود به سایر پیشنهادها فکر خواهم کرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.vemfuqe8hsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما