چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 6182
ویسی عنوان کرد:

با انگیزه آسیایی شدن نفت تهران را شکست می دهیم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد و با قدرت تمام به دنبال موفقیت در کسب سهمیه آسیا از مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است.
با انگیزه آسیایی شدن نفت تهران را شکست می دهیم
به گزارش قم نیوز، عبدالله ویسی با بیان اینکه به دنبال پیروزی در دیدار با نفت تهران هستیم اظهار کرد: با قدرت و ارائه بهترین بازی‌ها توانسته‌ایم تیم فوتبال صبای قم را در مدت ۳۰ هفته گذشته از یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در بین چهار تیم بالای جدول قرار دهیم.

وی تصریح کرد: از این اتفاق بسیار راضی هستم اما چیزی که بیشتر از همه خستگی را از تن بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه صبای قم بیرون می‌کند، کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا خواهد بود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مجموعه فعال در باشگاه از آغاز لیگ یازدهم تمام تلاش خود را برای داشتن تیمی قوی و مدعی در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به کار گرفتند و این مهم موجب موفقیت تیم صبای قم در رقابت‌های لیگ این فصل شد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه به شرایط تیمش اشاره کرد و بیان داشت: بازیکنان ما در دیدار با استقلال تهران یک نیمه به خوبی فرامین کادر فنی را در زمین اجرا می‌کنند و با اینکه نتیجه به سود استقلال رقم خورد اما باز هم از اینکه تماشاگران از بازی لذت بردند راضی هستم.

وی با بیان اینکه تیمش مقابل استقلال شایسته باخت نبود، تصریح کرد: هدف اصلی ما در دیدار با استقلال یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر کسب سه امتیاز بود، حتی نظر مردم و کارشناسان نیز این است که تیم ما در نیمه دوم برتر از استقلال بود ولی چه کنیم که تیر دروازه به تنهایی مقابل فرصت‌های گلزنی ما ایستادگی کرد.

ویسی تاکید کرد: حتی در نیمه نخست هم به هیچ عنوان دست از حمله بر نداشتیم و در این دیدار بخت و اقبال با ما یار نبود، زیرا ما در این مسابقه بارها موقعیت گل ایجاد کردیم اما بهترین فرصت‌های ما با برخورد توپ با تیر دروازه حریف از دست رفت.

وی اظهار داشت: یقین بدانید مقابل نفت تهران در هفته سی و یکم لیگ برتر نیز با انگیزه بالایی به میدان می‌رویم و به دنبال پیروزی خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: در این دیدار بازیکنان صبای قم باید تلاش کنند از موقعیت‌های به دست آمده در مقابل حریفان به خوبی بهره برده تا به موفقیتی ارزشمند در لیگ برتر دست یابیم، ضمن اینکه از تمام تماشاگران قمی برای حضور در ورزشگاه در روز بازی با نفت تهران دعوت می‌کنم که ما را حمایت کنند.

وی تاکید کرد:‌ قطعا هدف ما موفقیت در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و کسب سهمیه است و در نظر داریم با برنامه‌ریزی خوب برابر نفت تهران پیروز شده و آسیایی شدن را قطعی کنیم.

دیدار صبای قم و نفت تهران از ساعت ۱۷ روز شنبه دوم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.vaqct1azrbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما