چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : 33875
منبع : قم فردا
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های قم خبر داد؛

جمع آوری بنرهای ضد آمریکایی از سطح شهر قم

قم نيوز : قم نگار: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های قم گفت: همه ساله همزمان با روز 13 آبان که روز استکبار ستیزی است بنرهای مختلفی با مضامین ضد آمریکایی و ضد استکباری در سطح شهر قم نصب می‌شود.
جمع آوری بنرهای ضد آمریکایی از سطح شهر قم
 به گزارش قم نگار، محمد توانا مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های قم، اظهار داشت: همه ساله همزمان با روز ۱۳ آبان که روز استکبار ستیزی است بنرهای مختلفی با مضامین ضد آمریکایی و ضد استکباری در سطح شهر قم نصب می‌شود.

وی افزود: امسال هم طبق روال سال‌های گذشته این کار صورت پذیرفت، ولی در کمال تعجب صبح امروز شاهد بودیم که این بنرها از سطح شهر جمع آوری شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های قم گفت: بر اساس پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم، ابتدا به سراغ پیمانکار و بعد به شهرداری رفتیم و مسئولان شهرداری هم این طور بیان کردند که تحت فشار دستگاه‌های اجرایی اقدام به جمع آوری بنرها کرده‌اند.

توانا با بیان اینکه این مسئله جای تعجب دارد عنوان کرد: نمی‌دانم چرا برخی‌ها با اقدامات ضد آمریکایی مشکل دارند.

وی تاکید کرد: در مراسم ۱۳ آبان امروز کوبنده تر از سال های گذشته شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهیم تا پاسخ مناسبی به اقداماتی از این دست داده باشیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcftcdm.w6dmeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

محمد صفائی
محمدتوانا مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های قم در این باره گفته است: سال گذشته نیز برخی به ما فشار می ‌آوردند که مراسم روز ۱۳ آبان را که مصادف با عاشورای حسینی بود، روز دیگری مثلا ۱۹ آبان برگزار کنیم ولی این افراد همان افکار حجتیه ای را دارند و به ما می گویند عزاداری حسینی با استکبار ستیزی تفاوت زیادی دارد و با هم همخوانی ندارد.

به گزارش ذاکرنیوز ،در این راستای در گفتگوی تلفنی با مهندس فتحی مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم از همکاری کامل شهرداری قم و سازمان زیباسازی با نهادهای زیربط در خصوص برگزاری یوم الله 13 آبان اشاره شد که می توان به همکاری با سپاه علی بن ابی طالب (ع) و ارگانهای فرهنگی زیربط در خصوص نصب بنرهای با مضمون یوم الله 13 آبان در سطح شهر اشاره نمود.

ایشان گفتند: از واحد فرهنگی بسیج دانشجویی آقای سیاری تماسی با مسئول تبلیغات سازمان گرفته شد و ایشان توضیحات کامل در خصوص نصب بنرها را داده اند و قرار شد که مسئولین بسیج دانشجوی ضمن هماهنگی با وزارت فرهنگ و ارشاد به عنوان متولی فرهنگی شهر و گرفتن مجوز نصب از سازمان زیباسازی اقدام لازم بعمل آورند که در ادامه همچین اتفاقی با وجود هماهنگی های قبلی صورت نگرفت و بسیج دانشجویی بصورت غیرقانونی نسبت به نصب بنرها بصورت ناایمن و استفاده از سازهای غیر استانداره اقدام نمود و البته سازمان زیباسازی به عنوان متولی تبلیغات در شهر مقدس قم تعداد محدودی از بنرهای نصب شده بصورت ناایمن را جمع آوری نموده است .

ایشان در پایان از تمامی رسانه و خبرگزاری ها تشکر و از آنهاخواستند به شایعات دامن نزنند