شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب : 33974
مدیرکل نوسازی مدارس استان قم:

استان قم نیازمند احداث 200 مدرسه جدید است

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل نوسازی مدارس استان قم با اشاره به نیازمندی استان قم به 200 مدرسه جدید گفت: در شرایطی که 20 درصد مدارس کشور دو شیفته است در این میان 50 درصد مدارس استان قم دو شیفته هستند.
استان قم نیازمند احداث 200 مدرسه جدید است
به گزارش قم نگار، محسن پورگلیان  با اشاره به نیازمندی استان قم به ۲۰۰ مدرسه جدید اظهارداشت: در شرایطی که ۲۰ درصدمدارس کشور دو شیفته هستند که در این میان ۵۰ درصد مدارس استان قم دو شیفته هستند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قم افزود: نیاز استان قم به مدارس در سه حوزه مناطق جدید شهری، مدارس تخریبی و تبدیل مدارس دوشیفته به یک شیفته دسته بندی می‌شو.

به گفته وی منطقه پردیسان به دلیل این‌که ساخت و ساز مسکن مهر زودتر از تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز مردم در آن انجام شده، بیشترین نیاز به ساخت مدارس جدید را دارد.

پورگلیان با بیان اینکه از ۲۰۰ مدرسه مورد نیاز استان قم ۱۱۰ مدرسه باید در منطقه پردیسان احداث شود, خاطرنشان کرد: ۱۵۰ مدرسه نیز نیازمند تخریب و بازسازی است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قم با اشاره به انجام عملیات استانداردسازی ۴۰۰ کلاس در طول سه سال گذشته عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال ۲۷ مدرسه در قالب ۳۲۷ کلاس استانداردسازی می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfj1dm.w6dmeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما