يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب : 11630

کلنگ احداث نود و یکمین مدرسه خیری استان قم به زمین زده شد

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، کلنگ احداث نود و یکمین مدرسه خیرساز در استان قم که توسط حاج محمد علی نمازیخواه ساخته می شود، با حضور مسوولان استان و جمعی از خیرین به زمین زده شد.
کلنگ احداث نود و یکمین مدرسه خیری استان قم به زمین زده شد
به گزارش قم نیوز، مدیر کل نوسازی مدارس قم در حاشیه کلنگ زنی این مدرسه گفت: این مدرسه دارای دو هزارو ۵۵۸ متر مربع زمین و زیربنایی حدود دو هزار و دویست متر مربع است.

سید مهدی حائری با بیان اینکه این مدرسه در سه طبقه ساخته می شود، افزود: این مدرسه از ۱۳ کلاس درس، چهار اتاق اداری، نمازخانه، کارگاه حرفه و فن، آزمایشگاه و اتاق سمعی بصری برخوردار خواهد شد.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز نیز در این مراسم گفت: خیرین مدرسه ساز از سال ۱۳۷۸ تاکنون توفیق احداث ۸۲ باب مدرسه با ۸۰۳ کلاس درس و زیربنای ۱۲۱ هزار و ۵۶۰ متر مربع را در استان قم داشته اند.

سید ناصر علایی طباطبایی افزود: ساخت ۳۷ نمازخانه با ۶۰۲۰ متر مربع زیربنا، ۱۰ سالن ورزشی و کتابخانه و اهداء ۸۱ قطعه زمین و منزل مسکونی به مساحت ۲۷۲ هزار و ۵۰ متر مربع از دیگر توفیقات خیرین مدرسه ساز است.

به گفته وی، هم اکنون هقت مدرسه با ۵۰ کلاس درس و یک کانون تربیتی توسط خیرین در این استان در دست ساخت می باشد.

وی همچنین خاطر نشان ساخت: مجمع خیرین مدرسه استان قم یک تشکل مردم نهاد بوده که از سال ۱۳۷۸ تشکیل شده و هم اکنون در اداره کل نوسازی مدارس مستقر و مشغول فعالیت می باشد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcawin6.49n6e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما