سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 10410
توسط خیرین مدرسه ساز؛

کلنگ احداث یک دبستان در پردیسان قم به زمین زده شد

قم نيوز : قم نیوز: کلنگ احداث دبستان محمد حسین عسگری فرد توسط خیر سازنده این مدرسه، محمد حسین عسگری فرد و با حضور مسئولان در منطقه پردیسان به زمین زده شد.
عکس تزیینی است.
عکس تزیینی است.
به گزارش قم نیوز، کلنگ احداث دبستان محمد حسین عسگری فرد صبح دوشنبه با حضور مجمع خیرین مدرسه ساز، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، معاون برنامه ریزی و امور مشارکت مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش، مشاور مدیر اداره کل آموزش و پرورش و مدیران مدارس منطقه پردیسان توسط خیرین و مسئولین به زمین زده شد.

این مراسم که با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط دانش آموز قاری و مدیحه سرائی مداح اهل بیت آغاز شد، خیر سازنده دبستان یاد شده، محمد حسین عسگری فرد به ایراد سخن پرداخت.

دبستان محمد حسین عسگری فرد دارای ۲ هزار و ۷۱۷ متر مربع زمین بوده که در سه طبقه و با زیر بنایی حدود هزار و ۷۳۱ متر مربع ساخته می شود.دبستان یاد شده دارای ۹۸۵ متر مربع محوطه، ۱۲ کلاس درس و مجهز به نماز خانه، آزمایشگاه و کارگاه می باشد.

زمین این دبستان توسط سازمان راه و شهر سازی استان قم و هزینه ساخت آن توسط محمد حسین عسگری فرد، خیر مدرسه سازتامین می شود. به گفته خیر سازنده این مدرسه یک سالن ورزشی نیز در این مدرسه ساخته می شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfxjdy.w6dxyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما