شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : 3421
کعبی:

رای دادن باید بر اساس شناخت و آگاهی باشد

قم نيوز : قم نیوز: عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: انتخاب نمایندگان مجلس باید بر اساس شناخت، آگاهی و معیارهای اسلامی و انقلابی باشد.
رای دادن باید بر اساس شناخت و آگاهی باشد
به گزارش قم نیوز، آیت الله عباس كعبی افزود: رای دادن به افراد نباید بخشی، قومیتی، صنفی، گروهی و سلیقه ای باشد و انتظار این است كه انتخاب نمایندگان مجلس با بصیرت و آگاهی انجام شود.

وی خاطرنشان كرد: همه باید برای تشكیل مجلسی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی و در تراز شایستگی های ملت غیور و با بصیرت كشورمان كه حماسه هایی همچون نهم دی آفریدند، تلاش نمایند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس شورای اسلامی نقش تعیین كننده و بی نظیری در تدوین راهبردها برای تحقق اهداف متعالی نظام و نیل به دهه پیشرفت و عدالت در كشور دارد.

وی، با بیان اینكه مجلس نهم باید بتواند بخوبی برنامه ششم توسعه و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را طراحی و اجرایی كند اظهار داشت: امیدوارم به سمت مجلسی خدمتگزار، عدالت گرا، پاك دست، بصیر، انقلابی و ارزش مدار گام برداریم.

كعبی همچنین تصریح كرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید همواره در برابر معاندان و بدخواهان ملت و مملكت، محكم و با صلابت ایستادگی كرده و در جهت احقاق حقوق مردم و مستضعفان شجاع باشند.

وی در پایان خاطرنشان كرد: مجلس نهم باید به دنبال تحقق چشم انداز بیست ساله كشورمان به ویژه در بخش های فرهنگی و اجتماعی باشد تا ایرانی پیشرفته و توسعه یافته با هویت اسلامی و انقلابی داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.5bfurhba8iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما