سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : 6926

قدرت منطقه‌ای ایران در حال تبدیل به قدرت بین‌المللی است

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقتدار روزافزون ایران در صحنه بین‌الملل و نقش تاثیرگذار آن، گفت: قدرت منطقه‌ای ایران در حال تبدیل به قدرت بین‌المللی است.
قدرت منطقه‌ای ایران در حال تبدیل به قدرت بین‌المللی است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله عباس کعبی در مورد اهانت اخیر یک خواننده به پیشوای دهم شیعیان اظهار داشت: ایجاد تنفر مذهبی و اهانت به مقدسات و مذاهب جرم بین‌المللی است که از منظر همه ادیان و مکاتب و حقوق بین‌الملل محکوم است.

وی افزود: اقدام این خواننده در واقع نوعی نفرت انگیزی مذهبی و انسانی است که زمینه تفرقه، نزاع، جنگ و تعرض به مقدسات را فراهم می‌کند بنابراین برخی هوشیارانه اعلام کردند هسته بین‌المللی دفاع از مقدسات اسلامی تشکیل شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و آمریکا صحنه‌گردان این اهانت و جسارت بزرگ هستند، خاطرنشان کرد: این قبیل اقدامات در تداوم ایجاد نفرت از اسلام و دعوای مذهبی و تعرض به مذاهب صورت می‌گیرد که برای مسلمانان قابل تحمل نیست.

وی ابراز داشت: ارتداد مجازاتی است که در قالب انگیزه دفاع از مقدسات یک مذهب و صیانت از حقوق مذهبی مسلمانان و اسلام صورت می‌گیرد و شخص اهانت کننده با ارتکاب این عمل مجرمانه، حقوق مسلمانان را به سخره گرفته و زیر پا گذاشته است.

کعبی با اشاره به اینکه مقدسات اسلامی خط قرمز همه مسلمانان است، خواستار ایستادگی مسلمانان جهان برابر این اقدام وقیحانه شد و گفت: صدور حکم ارتداد، در واقع حکم به مرده اعلام شدن وی است و این خواننده با وضعیتی سخت‌تر از سلمان رشدی مواجه است چون هم به راحتی توسط سرویس‌های اطلاعاتی استکبار بازی خورده است و هم جای امنی در هیچ کجا نخواهد داشت.

وی اقدام جسارت گونه ایادی استکبار را بی‌ارتباط با موج بیداری اسلامی و پیشرفت‌های اسلام در جهان ندانست و بیان کرد: با این موج، اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح می‌کند و جهانی سرشار از ایمان و فضیلت و عدالت بر مبنای خداگرایی و آخرت‌گرایی به تشنگان معارف مهدویت هدیه می‌دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایران نمونه‌ای از پیشرفت و عدالت بر مبنای خداگرایی است، خاطرنشان کرد: این کشور می‌تواند از هر نظر برای ملت‌های جهان الگو باشد.

وی در عین حال به اقتدار روزافزون ایران در صحنه بین‌الملل و نقش تاثیرگذار آن اشاره کرد و گفت: قدرت منطقه‌ای ایران در حال تبدیل به قدرت بین‌المللی است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.w8pbjh8op9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما