يکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۲۱
کد مطلب : 34527
منبع : شهر نیوز
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم:

نقاط ضعف و قوت طرح تحول اتوبوسرانی پایش مستمر می‌شود

قم نيوز : قم نگار: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: در خصوص اجرای طرح تحول اتوبوسرانی جلسات متعددی برگزار شده و نواقص طرح به تدریج در حال بررسی است.
نقاط ضعف و قوت طرح تحول اتوبوسرانی پایش مستمر می‌شود
به گزارش قم نگار،‌ سعید امراللهی با اشاره به وضعیت خدمت‌رسانی به خیابان نوبهار بعد از اجرای طرح تحول اتوبوسرانی گفت: با توجه به عرض کم خیابان نوبهار قرار بر این بود که برای سرویس‌دهی از مینی‌بوس استفاده کنیم ولی مردم استقبالی نداشتند و در طرح بعدی قرار بر این شد که از ون و تاکسی برای این خط استفاده شود.

وی گفت: در حال حاضر تاکسی‌های ون در این مسیر سرویس‌دهی می‌کنند و اگر تقاضای مردم به نوعی است که ما باید بهتر سرویس‌دهی کنیم در کمیته راهبردی موضوع را مطرح کرده و سعی می‌کنیم مشکل را حل کنیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم در خصوص مشکل خط خیابان شهید فاطمی نیز اظهار داشت: در جلسه کمیته راهبردی خطی طراحی شده است و قرار است تعدادی اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی اضافه شود و در همین راستا مشکل تأمین اتوبوس برای خط خیابان‌های شهید فاطمی، سمیه و گلزار شهدا برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اضافه شدن ۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری قم بیان کرد: تلاش می‌کنیم که این اتوبوس‌ها هرچه سریع‌تر به ناوگان ما اضافه شود.

امراللهی بیان کرد: در خصوص اجرای طرح تحول اتوبوسرانی جلسات متعددی برگزارشده و نواقص طرح به تدریج در حال بررسی است و امیدواریم که مردم هم همکاری داشته باشند تا بتوانیم خدمات رسانی بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdca0mne.49nyu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما