شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : 36024
منبع : روابط عمومی شهرداری قم

ناوگان حمل‌ونقل عمومی قم خصوصی‌سازی شد

قم نيوز : قم نگار: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: ۹۸ درصد ناوگان حمل‌ونقل عمومی قم متعلق به بخش خصوصی است.
ناوگان حمل‌ونقل عمومی قم خصوصی‌سازی شد
به گزارش قم نگار، سعید امراللهی در سخنانی با اشاره به وضعیت ناوگان اتوبو‌سرانی در قم گفت: هرساله علاوه بر افزایش ناوگان جدید به سیستم حمل‌ونقل عمومی شهری، بخشی از اتوبوس‌های فرسوده نیز بهسازی و تعویض می‌شوند.

وی به مشکل آلودگی برخی اتوبوس‌های شهری اشاره و تصریح کرد: عزم سازمان اتوبوسرانی نوسازی ناوگان و بهسازی اتوبوس‌های فرسوده در راستای کمک به بهبود فضای عمومی شهری است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ادامه داد: البته اتوبوس‌های موجود به‌صورت مستمر کنترل شده و نسبت به دریافت معاینه فنی آن‌ها اقدام می‌شود.

وی تصریح کرد: عمده اتوبوس‌های زیر مجموعه سازمان اتوبوس‌رانی معاینه فنی دارند و برخی که با مشکل مواجه بوده‌اند در حال رفع مشکلات و دریافت معاینه فنی هستند.

امراللهی با بیان اینکه ۹۸ درصد ناوگان حمل‌ونقل عمومی اتوبوسرانی متعلق به بخش خصوصی است، افزود: اتوبوسرانی قم در سال‌های اخیر اقدامات قابل‌توجهی در راستای خصوصی‌سازی ناوگان انجام داده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcee78x.jh8pwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما

شهرداری قم
با سلام ضمن تقدیر و تشکر از انعکاس اخبار مربوط به حوزه شهر و شهروندی به استحضار می رساند منبع این خبر روابط عمومی شهرداری قم ( شهر نیوز) می باشد . در صورت امکان امر به اصلاح بفرمائید . با تشکر مجدد از شما