پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : 34679
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم مطرح کرد

ارتقاء سطح خدمات به معلولین از اولویت‌های برنامه ششم و هفتم

قم نيوز : قم نگار: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم گفت: مباحث مرتبط با سالمندان و کیفیت ارائه خدمات به معلولین در قالب برنامه ششم و هفتم از اولویت‌های استان است.
ارتقاء سطح خدمات به معلولین از اولویت‌های برنامه ششم و هفتم
به گزارش قم نگار، سید حسن رضوی در همایش روز جهانی معلولان که امروز در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد با بیان اینکه در هر مقطع زمانی یک موضوع در اوج مسائل قرار می‌گیرد افزود: در دهه آینده مباحث مرتبط با سالمندان و کیفیت ارائه خدمات به معلولین از اولویت‌های ما خواهد بود.

وی اذعان کرد: اگر در مورد این دو موضوع تدبیری نداشته باشیم قطعا با مشکلات متعدد و سخت مواجه خواهیم شد و قطعا با داشتن برنامه‌ریزی مناسب می‌توان شاهد تحول بهتری در برنامه ششم نسبت به گذشته شاهد بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم نگاه مدیران استان نسبت به مجموعه بهزیستی و خدمات آنرا مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: امیدواریم با بسترهایی که توسط مجموعه‌های استانی و ملی فراهم می‌شود شاهد ارائه خدمات بیشتر و بهتر باشیم.

رضوی اضافه کرد: نگاه استانداری قم در این زمینه در راستای مساعدت و تقسیم مناسب اعتبارات برای حل مشکلات است.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد معلولیت‌ها قابل پیشگیری هستند تاکید کرد: باید در این زمینه برنامه‌ریزی مناسب‌تری داشته باشیم تا بسیاری از مشکلات ایجاد نشود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم ضمن اعلام آمادگی در زمینه‌های مختلف تصریح کرد: هر کمکی از دست ما بر بیاید چه در زمینه پیشگیری، چه درمان و چه توانمندسازی دریغ نخواهیم کرد.

رضوی معلولان را دارای ظرفیت‌های بالقوه دانست و عنوان کرد: وظیفه نمایاندن این ظرفیت‌ها به آحاد جامعه و کمک به موفقیت این قشر از وظایف ما مسئولان است زیرا موفقیت این قشر در برآیند کاری نسل ما می‌تواند موثر باشد.

وی اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت خیران و بخش خصوصی از اولویت‌های برنامه ششم است که در این راستا یارانه‌های مناسبی در نظر گرفته شده که با عملیاتی کردن این دیدگاه این قشر از جامعه می‌توانند موثرتر عمل کنند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdci3qap.t1a5y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما