سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 39269
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم:

اقتصاد مقاومتی در بدنه جامعه نهادینه شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم گفت: دستورات اقتصاد مقاومتی باید به عنوان فرهنگی در میان بدنه مختلف جامعه نهادینه شود.
اقتصاد مقاومتی در بدنه جامعه نهادینه شود
به گزارش قم نیوز، سید حسن رضوی دوشنبه شب در  دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی نیازمند همدلی و همزبانی است، اظهار کرد: امسال مسؤولان و متولیان امر باید برنامه‌های اجرایی را در حوزه اقتصاد مقاومتی در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به وضعیت کنونی واحدهای تولیدی در استان قم اضافه کرد: حمایت از واحدهای تولیدی به صورت مستقیم در رونق چرخه اقتصادی تاثیر مثبت دارد به همین علت باید از ظرفیت بانک‌های خصوصی و دولتی در این راستا استفاده شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم با بیان اینکه بانک‌ها باید منابع مالی دریافتی خود را در سطح استان هزینه کنند، تصریح کرد: این مجموعه از ظرفیت‌های استان قم توانسته خود را به جایگاه‌های مطلوب در سطح کشور برسانند به همین علت باید نسبت به این استان نگاه ویژه داشته باشند.

وی از تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی نسبت به نقش اقتصاد مقاومتی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی یاد کرد و ادامه داد: ایشان به عنوان دیده‌بان نظام لازمه رویکرد بخش‌های مختلف را اقتصاد مقاومتی می‌دانند به همین علت دستورات اقتصاد مقاومتی باید به عنوان فرهنگی در میان بدنه مختلف جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdci3rap.t1a3q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما