يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب : 35017

قم هوشمند می شود

قم نيوز : قم نگار: سرپرست شرکت مخابرات ایران از آمادگی این شرکت جهت هوشمندسازی شهر قم در آینده ای نزدیک خبرداد.
قم هوشمند می شود
به گزارش قم نگار، سید اسدالله دهناد در دیدار شهردار قم افزود: با تمامی ظرفیت و امکانات در خدمت شهر کریمه اهل بیت هستیم و آمادگی داریم تا شهر قم را به سمت هوشمند سازی سوق دهیم.

وی تصریح کرد: استان قم در ارائه خدمات و وجود زیرساخت ها جزو پنج استان برتر کشور است و باید با هموار کردن مسیر و استفاده از تمامی ظرفیت ها شهر قم را به سمت هوشمند سازی سوق دهیم.

وی در ادامه گفت: ضریب نفوذ تلفن همراه و ثابت استان قم بالاتر از میانگین کشوری است.

وی با اشاره به ظرفیت تلفن ثابت در کشور گفت: تاکنون بیش از ۳۴ میلیون اشتراک در کشور ظرفیت ایجاد شده که از این تعداد حدود ۳۰ میلیون اشتراک واگذارشده و بیش از چهار میلیون خط آماده واگذاری به متقاضیان است.

دهناد ادامه داد: با توجه به شاخص های جهانی ضریب نفوذ، میانگین این شاخص در کشور ۳۸ درصد است و خوشبختانه در استان قم این عدد از میانگین کشوری بالاتر است.

وی با اشاره به وضعیت خطوط همراه در کشور گفت: از ابتدای تاسیس شرکت مخابرات تاکنون حدود ۶۴ میلیون اشتراک واگذارشده و ضریب نفوذ همراه اول در کشور ۸۲ درصد است و در این شاخص نیز استان قم با رقم ۱۰۳ بیشتر از میانگین کشوری اشتراک همراه اول واگذارشده است.

سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم نیز در این دیدار ضمن اعلام رضایت از وجود زیرساخت ها در شهر قم ابراز امیدواری کرد تا مقدمات هوشمندسازی شهر قم هر چه زودتر مهیا شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfexdm.w6dtyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما