سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : 35082
آیت‌الله نوری همدانی:

فتح الفتوح زندگی انسان باایمان به دست می‌آید

قم نيوز : قم نگار: مرجع تقلید شیعیان گفت: نخستین درراه سعادت انسان، ایمان است که به انسان شجاعت، قدرت و عظمت می‌دهد و فتح الفتوح انسان باایمان به دست می‌آید.
فتح الفتوح زندگی انسان باایمان به دست می‌آید
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران شرکت مخابرات تهران بابیان اینکه شهدا، جانبازان و ایثارگران سرمایه‌هایی هستند که برای دفاع از اسلام و نظام اسلامی به میدان جهاد و شهادت رفتند، اظهار داشت: مسئله سرمایه‌گذاری و تجارت در اسلام بسیار موردتوجه است چراکه اسلام نیازمند سرمایه‌گذاری است تا تثبیت شود.

مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه انقلاب نیازمند سرمایه‌گذاری بود و بدون سرمایه‌گذاری این پیشرفت‌ها در انقلاب به دست نمی‌آمد، افزود: نجات کشور از استبداد و استکبار مهم‌ترین مسئله‌ای بود که با انقلاب اسلامی به وجود آمد.

استاد برجسته حوزه علمیه بابیان اینکه رژیم سلطنتی ۲۵۰۰ سال در کشور حاکم بود، عنوان کرد: برقراری نظام ارباب‌ورعیتی و حاکمیت استبداد بر مسلمانان مسئله‌ای است که اسلام آن را نمی‌پذیرد از همین رو مردم با سرمایه‌گذاری جان و مال خود این رژیم را ریشه‌کن کرد.

وی با تأکید بر اینکه اسلام اجازه نمی‌دهد عده‌ای ظالم و جبار بر مردم مسلط شوند خاطرنشان کرد: حاکمیت امریکا، انگلیس و روسیه در دوران پیش از انقلاب نیز تسلط مستکبران بر مسلمانان بود که در آن دوران با استبداد رژیم سلطنتی عرصه را بر مردم تنگ کرده بود.

آیت‌الله نوری همدانی ادامه داد: مردم با سرمایه‌گذاری جان و مال خود درراه جهاد و شهادت به پیروی از انبیاء و اولیاء الهی کشور را از استبداد و استکبار نجات دادند.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه باید جهاد و شهادت باشد تا اسلام تثبیت شود، گفت: با همین تفکر مردم با اعطای جان و مال و خون خود اسلام را تثبیت کردند.

وی با تأکید بر مطالعه سه کتاب صحیفه نور، دفتر تبیان و وصیت‌نامه سیاسی الهی امام (ره) افزود: نخستین درراه سعادت انسان، ایمان است که به انسان شجاعت، قدرت و عظمت می‌دهد و فتح الفتوح انسان باایمان به دست می‌آید.

استاد برجسته حوزه علمیه بابیان اینکه ایمان و اعتقاد مردم، نظام جمهوری اسلامی را قوی و مستحکم کرده است، اظهار داشت: درون سازی باایمان و اعتقاد مردم ارتباط دارد و همین موضوع است که به ما قدرت داده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchivnx.23nm6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما