دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : 35254
در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی قم مطرح شد

توصیه آیت‌الله علوی‌گرگانی به ولایت‌پذیری قلبی در زندگی دنیایی

قم نيوز : قم نگار: مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر ولایت‌پذیر بودن انسان گفت: باید ولایت‌پذیری تنها به گوش نباشد و باید در دل و عمل ما ثبت شود و اعتقاد قلبی به وجود امام عصر (عج) داشته باشیم.
توصیه آیت‌الله علوی‌گرگانی به ولایت‌پذیری قلبی در زندگی دنیایی
به گزارش قم نگار، آیت‌الله سید محمد‌علی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندهان ارشد نیروی انتظامی قم با اشاره به اینکه بهترین کتاب و بهترین درس برای کل بشریت، قرآن‌کریم است، اظهار داشت: هیچ کتابی به پای قرآن کریم نمی‌رسد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه از قرآن کریم تعبیر به ثقل اکبر شده است، افزود: پیامبر اکرم (ص) در هنگام وفات خود سفارش به دو بهای ارزشمند قرآن و عترت کرده و این مسئله نشان از اهمیت قرآن کریم است.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه بهترین بیان خود را به بهترین مخلوقات فرستاده است، گفت: حتی آفرینش افلاک و هستی به دلیل آفرینش پیامبر اکرم (ص) است و این مسئله نشان می‌دهد که آفرینش همه عالم از برکت وجود حضرت محمد (ص) است.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر قدر‌شناسی والدین خود اظهار داشت: باید قرآن را دستورالعمل خود قرار دهیم و نسبت به پدر، خود را کوچک بدانیم و بال‌های رحمت خود را برای آن‌ها بگسترانیم.

وی با تأکید بر ولایت‌پذیر بودن انسان گفت: باید ولایت پذیری تنها به گوش نباشد و در دلمان ثبت شود و اعتقاد قلبی به وجود امام عصر (عج) داشته باشیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdci5rap.t1aww2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما