سه شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : 3542
مدیرکل سنجش و پذیرش جامعة المصطفی العالمیه:

پانزدهمین دوره المپیاد علمی طلاب جامعة المصطفی برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل سنجش و پذیرش جامعة المصطفی العالمیه از برگزاری پانزدهمین دوره المپیاد علمی طلاب جامعة المصطفی در 12 اسفند خبر داد.
پانزدهمین دوره المپیاد علمی طلاب جامعة المصطفی برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، ابراهیم ملکی با اشاره به برگزاری پانزدهمین مرحله المپیاد علمی جامعة المصطفی اظهار کرد: این المپیاد با هدف ارزشیابی آموزشی طلاب در سطوح مختلف، تقویت نشاط علمی، ارتقای سطح علمی طلاب و شناخت استعدادهای درخشان و زمینه‌سازی داوطلبان برای شرکت در آزمون‌های رسمی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پانزدهمین المپیاد علمی در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود، گفت: مرحله مقدماتی این مسابقات از سوی واحدهای آموزشی و با نظارت اداره‌کل سنجش و پذیرش برگزار می‌شود.

مدیرکل سنجش و پذیرش جامعة المصطفی العالمیه ادامه داد: کسانی‌ که ۸۰ درصد نمره در گروه و رشته مرتبط خود را در مرحله مقدماتی این المپیاد به دست آورند، به مرحله نهایی ورود پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به شرایط ثبت‌نام در پانزدهمین المپیاد علمی گفت: طلاب برای شرکت در این المپیاد باید دارای پرونده تحصیلی در واحدهای آموزشی بوده و در موعد مقرر نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده باشند.

ملکی یادآور شد: پانزدهمین المپیاد علمی در قالب گروه‌های آزمونی در مقطع‌های تمهیدیه، کارشناسی، کارشناسی ارشد و سطح چهار و دکترا در واحدهای آموزشی مشهد، گرگان، اصفهان و قم برگزار می‌شود.

وی عنوان داشت: رشته‌های علوم قرآن، فلسفه اسلامی، کلام اسلامی، فرهنگ و معارف اسلامی، علوم تربیتی، فقه و اصول، فقه و معارف اسلامی و ادیان و مذاهب از جمله رشته‌های این المپیاد است.

مدیرکل سنجش و پذیرش جامعة المصطفی العالمیه مذاهب اسلامی، فلسفه و عرفان، علوم قرآن و حدیث، ادبیات عرب، تاریخ اسلام و ادیان ابراهیمی را از دیگر رشته‌های موجود برای مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این المپیاد ذکر کرد.

وی تصریح کرد: هر طلبه متناسب با رشته تحصیلی خود در این مسابقه شرکت می‌کند و طلابی که بتوانند رتبه‌های اول تا سوم را به دست آورند، هدایایی به آنها اهدا می‌شود.

ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در پانزدهمین المپیاد علمی از دهم تا ۲۰ دی صورت گرفته و آزمون این المپیاد ۱۲ اسفند در واحدهای آموزشی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به معاونت آموزشی مدارس مربوط یا پایگاه اطلاع‌رسانی edu.miu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/۱۰۷
https://qomnews.ir/vdcf.jdmiw6dt0giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما