يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : 7659
حجت الاسلام ملکی خبر داد:

برگزاری آزمون کارشناسی و کارشناسی ارشد طلاب غیرایرانی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل سنجش و پذیرش جامعة المصطفی العالمیه از برگزاری آزمون کارشناسی و کارشناسی ارشد در قم با حضور طلاب غیرایرانی با 50 ملیت خبر داد.
برگزاری آزمون کارشناسی و کارشناسی ارشد طلاب غیرایرانی
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام ابراهیم ملکی امروز با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی و کارشناسی ارشد طلاب ایرانی و غیر ایرانی اظهار کرد: این آزمون با هدف کادرسازی و افزایش توان طلاب و زمینه‌سازی برای ارتقای سطح تحصیلات آنها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از هزار و ۲۰۰ نفر از ۵۰ ملیت در قالب ۳۲ رشته در این آزمون ثبت‌نام کردند، گفت: از این تعداد ۹۰۰ نفر واجد شرایط بوده که در آزمون رشته‌های مربوط شرکت می‌کنند.

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعة المصطفی العالمیه کلام اسلامی، فلسفه اسلامی، معارف اسلامی و فقه، علوم حدیث، اصول و فقه اسلامی، ادیان ابراهیمی، اهل‌بیت‌شناسی و تفسیر و علوم قرآن را از جمله رشته‌های این مقاطع ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: طلاب با ملیت‌های مختلف از کشورهای آذربایجان، ازبکستان، استرالیا، آفریقا، افغانستان، آلبانی، الجزایر، آلمان، یمن، هند، پاکستان و نیجریه در این آزمون شرکت می‌کنند.

ملکی با بیان اینکه محدودیت ظرفیت برای طلاب غیرایرانی وجود ندارد، گفت: هر یک از طلاب که بتوانند در آزمون کتبی حدنصاب امتیاز لازم را در دروس پایه و تخصصی به دست آورند می‌توانند به مرحله مصاحبه راه پیدا کنند.

وی عنوان داشت: ثبت‌نام آزمون کارشناسی و کارشناسی ارشد دی ماه سال گذشته انجام شد و داوطلبان ۲۰ تا ۳۱ خرداد سال جاری برای دریافت کارت خود اقدام کردند.

آزمون کارشناسی و کارشناسی ارشد طلاب ایرانی و غیرایرانی نهم تیر در دو بخش خواهران و برادران در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) همزمان با مشهد و افغانستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.wayct1aq3bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما