شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب : 35615
در لیگ بر‌تر فوتبال نوجوانان کشور رخ داد

شکست سنگین تیم فوتبال صبای قم برابر مقاومت تهران

قم نيوز : قم نگار: تیم نوجوانان صبای قم در ادامه دور برگشت لیگ بر‌تر فوتبال نوجوانان کشور برابر مقاومت تهران شکست سنگینی متحمل شد.
شکست سنگین تیم فوتبال صبای قم برابر مقاومت تهران
به گزارش قم نگار، رقابت‌های مرحله گروهی لیگ بر‌تر فوتبال نوجوانان کشور شامگاه جمعه دنبال شد و در یکی از بازی‌ها تیم صبای قم در خانه برابر حریف تهرانی خود تن به سومین شکست فصل داد.

تیم‌های فوتبال صبای قم و مقاومت تهران در ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم برابر هم به میدان رفتند که صبا در این مسابقه نمایش خوبی نداشت و در ‌‌نهایت با شکست سنگین و ناباورانه ۷ بر ۲ زمین مسابقه را ترک کرد.

صبا در حالی در این بازی ۷ بار دروازه خود را باز شده دید که در دیدار رفت در تهران نیز با حساب ۵ بر ۲ به این تیم قدرتمند باخته بود.

صبا تاکنون در دیدارهای این فصل موفق به کسب پیروزی نشده است و در ۷ بازی گذشته خود ۴ تساوی و ۳ شکست در کارنامه دارد و برای رهایی از سقوط تلاش می‌کند.

صبا در مسابقات این فصل با تیم‌های ذوب آهن اصفهان، پورالبرز کرج، پتوی لاله اصفهان، مقاومت تهران و سپاهان اصفهان همگروه شده است و ۲ تیم بر‌تر از میان این ۶ تیم به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد و تیم انتهای جدول نیز راهی لیگ مناطق می‌شود.

صبا در دور رفت برابر تیم‌های مقاومت تهران و سپاهان مغلوب شد اما برابر تیم‌های ذوب آهن، پتوی لاله اصفهان و پورالبرز کرج مساوی کرد و تساوی برابر پورالبرز در کرج، در بازی برگشت در قم هم تکرار شد.

دیدار بعدی تیم نوجوانان صبای قم این هفته در اصفهان برابر تیم پتوی لاله این شهر برگزار می‌شود در حالی که دو تیم در بازی رفت در قم به تساوی رضایت داده‌اند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjimet.uqeivzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما