چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : 3569

مسابقات دارت بیماران خاص کشور در قم آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: ‌رئیس هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم از آغاز رقابت‌های دارت بیماران خاص و پیوند اعضای کشور در قم خبر داد.
مسابقات دارت بیماران خاص کشور در قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز، سکینه باباخانی بیان داشت: بعد از برگزاری موفق دوره قبل مسابقات دارت بیماران خاص و پیوند اعضای کشور، از امروز قم میزبان برگزاری این رقابت‌ها در بخش بیماران تالاسمی است.

وی ادامه داد: پیکارهای دارت بیماران خاص و پیوند اعضای کشور در حالی از امروز در قم آغاز شد که تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات از استان‌های مختلف وارد قم شده‌اند و در مجتمع فرهنگی ورزشی نور منطقه نیروگاه قم حضور دارند.

‌رئیس هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم بیان کرد: رقابت‌های دارت بیماران خاص قهرمانی کشور با شرکت ورزشکارانی از ۲۲ استان کشور، به مدت یک روز به میزبانی این هیئت در سالن مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات در دو بخش تیمی و انفرادی به انجام خواهد رسید و بعد از پایان رقابت‌، نفرات برتر هر دو بخش معرفی خواهند شد تا با حضور مسئولان استان مورد تقدیر قرار بگیرند.

باباخانی عنوان کرد: سال گذشته میزبانی رقابت‌های دارت بیماران خاص مردان و بانوان کشور بودیم که این پیکارها با شرکت برترین‌های استان‌های مختلف به شکل بسیار مطلوبی در قم برگزار شد تا فدراسیون نیز رضایت کاملی از قم داشته باشد.

وی ادامه داد: مسابقات دارت بیماران خاص و پیوند اعضای قهرمانی کشور ویژه ورزشکاران تالاسمی با برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای کشور در قم برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از نفرات برتر نیز امروز به انجام خواهد رسید، تصریح کرد: همچون سال گذشته سعی و تلاش ما متمرکز بر این است که در برگزاری این دوره از رقابت‌ها موفقیت آمیز عمل کنیم، ضمن اینکه حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون نیز موجب دلگرمی برای کار بیشتر در این هیئت شده است.

وی افزود: سال گذشته در رقابت‌های بخش مردان که در سه رده سنی ۱۴ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۲۴ سال و بالای ۲۵ سال برگزار شد در بخش انفرادی پیکارهای رده سنی ۱۴ تا ۱۷ سال علی خلج از تیم قم مقام دوم را کسب کرد و نایب ‌قهرمان شد، ضمن اینکه در بخش انفرادی پیکارهای رده سنی ۱۸ تا ۲۵ سال نیز مهدی جباری از تیم هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای قم پنجم شد و در رده سنی بالای ۲۵ سال رسول فرمانی‌ از تیم دارت بیماران خاص و پیوند اعضای قم موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی شد.

باباخانی اضافه کرد: همچنین در بخش تیمی این مسابقات نیز کاپ عنوان نایب‌قهرمانی به تیم بیماران خاص و پیوند اعضای قم رسید و در بخش بانوان نیز با درخشش نفرات تیم قم، بعد از تیم اصفهان که با ۲۴ امتیاز به مقام قهرمانی رسید، تیم دارت هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا استان قم با کسب همین تعداد امتیاز و تنها به دلیل تفاوت در کسب امتیاز انفرادی در جایگاه دوم ایستاد و نایب‌قهرمان شد.

مراسم پایانی این دوره از رقابت‌ها به منظور تجلیل از نفرات برتر عصر امروز با حضور معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم و همچنین دبیر فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء کشور در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی نور منطقه نیروگاه قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.p8xbjh8no9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما