يکشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : 2297
روزهای پایانی آذر و اوایل دی ماه؛

مسابقات دارت بیماران خاص کشور در قم برگزار می‌‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم از برگزاری رقابت‌های دارت بیماران خاص و پیوند اعضای کشور در قم خبر داد.
مسابقات دارت بیماران خاص کشور در قم برگزار می‌‌شود
به گزارش قم نیوز، سکینه باباخانی امروز اظهار کرد: بعد از برگزاری موفق دوره قبل مسابقات دارت بیماران خاص و پیوند اعضای کشور، به زودی قم میزبان برگزاری این رقابت‌ها در بخش بیماران تالاسمی خواهد بود.

وی ادامه داد: پیکارهای دارت بیماران خاص و پیوند اعضای کشور در حالی در قم برگزار می‌شود که تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات از استان‌های مختلف وارد قم خواهند شد و در مجتمع مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم مستقر می‌شوند.

‌رئیس هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم بیان کرد: رقابت‌های دارت بیماران خاص قهرمانی کشور روزهای پایانی آذر ماه و اوایل دی ماه در سالن ورزشی شهید رضائیان مجموعه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات در دو بخش تیمی و انفرادی همچون رقابت‌های به انجام خواهد رسید و بعد از رقابت‌ ورزشکاران شرکت‌کننده نفرات برتر هر دو بخش معرفی خواهند شد تا با حضور مسئولان استان مورد تقدیر قرار بگیرند.

باباخانی عنوان کرد: سال گذشته میزبانی رقابت‌های دارت بیماران خاص مردان و بانوان کشور بودیم که این پیکارها با شرکت برترین‌های استان‌های مختلف به شکل بسیار مطلوبی در قم برگزار شد تا فدراسیون نیز رضایت کاملی از قم داشته باشد.

وی ادامه داد: مسابقات دارت بیماران خاص و پیوند اعضای قهرمانی کشور ویژه ورزشکاران تالاسمی با برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای کشور در قم برگزار خواهد شد رقابت‌هایی که از ۳۰ آذر تا دوم دی به انجام خواهد رسید.

رئیس هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم تصریح کرد: همچون سال گذشته سعی و تلاش ما متمرکز این است که در برگزاری این دوره از رقابت‌ها موفقیت آمیز عمل کنیم، ضمن اینکه حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون نیز موجب دلگرمی برای کار بیشتر در این هیئت شده است.

سال گذشته در رقابت‌های بخش مردان که در سه رده سنی ۱۴ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۲۴ سال و بالای ۲۵ سال برگزار شد در بخش انفرادی پیکارهای رده سنی ۱۴ تا ۱۷ سال علی خلج از تیم قم مقام دوم را کسب کرد و نایب ‌قهرمان شد، ضمن اینکه در بخش انفرادی پیکارهای رده سنی ۱۸ تا ۲۵ سال نیز مهدی جباری از تیم هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای قم پنجم شد و در رده سنی بالای ۲۵ سال رسول فرمانی‌ از تیم دارت بیماران خاص و پیوند اعضای قم موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی شد.

همچنین در بخش تیمی این مسابقات نیز کاپ عنوان نایب‌قهرمانی به تیم بیماران خاص و پیوند اعضای قم رسید و در بخش بانوان نیز با درخشش نفرات تیم قم، بعد از تیم اصفهان که با ۲۴ امتیاز به مقام قهرمانی رسید، تیم دارت هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا استان قم با کسب همین تعداد امتیاز و تنها به دلیل تفاوت در کسب امتیاز انفرادی در جایگاه دوم ایستاد و نایب‌قهرمان شد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.9b5urhb5ziupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما