شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 7908
باباخانی خبر داد:

کسب رتبه چهارم توسط بانوان قمی در دو و میدانی پیوند اعضاء

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم از درخشش بانوان قمی در رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی بانوان پیوند اعضاء کشور خبر داد.
کسب رتبه چهارم توسط بانوان قمی در دو و میدانی پیوند اعضاء
به گزارش قم نیوز، سکینه باباخانی امروز اظهار داشت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته حضور موفق در رقابت‌های ورزشی رشته‌های مختلف فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء جزو مهم‌ترین برنامه‌های هیئت قرار دارد.

وی ادامه داد: در سال گذشته ورزشکاران قمی در رقابت‌های معتبری همچون دارت قهرمانی بیماران تالاسمی کشور بالاتر از دیگر رقبای خود در صدر ایستاده و موفق به کسب عنوان قهرمان شدند، ضمن اینکه در چند رشته دیگر نتایج خوبی کسب کردیم.

رییس هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم افزود: ورزشکاران این هیئت نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح بین‌المللی و در قالب رقابت‌های برون مرزی نیز موفق ظاهر شده و موفق به کسب عناوین ارزشمندی شده‌اند.

وی عنوان کرد: در سال‌های گذشته معصومه مستقیمی در رشته تیراندازی مسابقات جهانی ورزش‌های پیوند اعضاء موفق به کسب عنوان نخست جهان و کسب مدال طلا شد تا قم را در این رشته ورزشی بر سر زبان‌ها بیاندازد.

باباخانی بیان کرد: این در حالی است که سال گذشته در جریان هجدهمین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های پیوند اعضا در کشور سوئد خانم ثریا پارس لاری در چهار رشته موفق به کسب دو نشان نقره و دو مدال برنز جهان شد و موفق‌ترین ورزشکار قمی در سال ۱۳۹۰ بود.

وی در ادامه از موفقیت ورزشکاران قمی اعزامی به رقابت دو و میدانی قهرمانی بانوان پیوند اعضاء کشور خبر داد و گفت: در حالی که در پایان این دوره از مسابقات تیم زنجان قهرمان مسابقات دوومیدانی پیوند اعضاء بانوان شد، تیم قم نیز عملکرد بسیار خوبی از خود بر جای گذاشت.

رییس هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم، افزود: در واقع تیم زنجان در شرایطی عنوان قهرمانی مسابقات دوومیدانی پیوند اعضاء بانوان کشور را به خود اختصاص داد که تیم قم در بین تیم‌های استان‌های مختلف رتبه چهارم را کسب کرد.

باباخانی تصریح کرد: این رقابت‌ها در چهار رده سنی برگزار شد تا قهرمانان مواد مختلف معرفی شوند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.xdeiw6d1cgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما