چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 3580
انتقاد ویسی از فشردگی بازی‌های لیگ؛

7هفته ناکامی را در اصفهان پایان می‌دهیم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در بازی امروز مقابل سپاهان تنها به شکست حریف و کسب سه امتیاز فکر می‌کنم و از این بابت به بازیکنانم کاملا اعتقاد دارم.
7هفته ناکامی را در اصفهان پایان می‌دهیم
به گزارش قم نیوز، عبدالله ویسی تصریح کرد: در حالی که دو بازیکن دو اخطاره و سه بازیکن مصدوم داریم اما با حضور آماده سایر بازیکنان خود قوی‌تر از دیدار قبل، به مصاف سپاهان اصفهان خواهیم رفت.

وی با تاکید بر آمادگی صد در صدی بازیکنان تیمش برای این مسابقه، ابراز داشت: بازی در خانه حریف با توجه به اینکه تماشای آن نیز رایگان اعلام شده است، قطعا موجب افزایش انگیزه بازیکنان ما خواهد شد چون تیم آماده است تا بتواند بازی روان‌تری نسبت به دیدار قبل برابر حریف خود به نمایش بگذارد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: در نیم فصل دوم بازی‌ها هفته به هفته کار، سخت‌تر از قبل می‌شود زیرا تیم‌ها تلاش خود را برای رسیدن به رده‌های بالای جدول دو چندان کرده‌اند تا بتوانند در جمع مدعیان کسب سهمیه آسیا قرار بگیرند.

وی عنوان کرد: قطعا بازی با سپاهان اصفهان با توجه به اینکه آنها هم در کنار صبای قم در بالای جدول ایستاده‌اند، مشکل و نفس‌گیر خواهد بود ولی ما تلاش می‌کنیم در خانه حریف از فرصت‌های خود برای کسب هر سه امتیاز بهره برده و سه امتیاز را از آن خود کنیم.

ویسی بیان داشت: هر دو تیم تلاش خود را برای کسب نتیجه به کار خواهند بست زیرا تیم پیروز این دیدار به صدر جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس نزدیک‌تر می‌شود و ما دوست نداریم برای هفتمین هفته متوالی از کسب پیروزی محروم بمانیم.

وی یاد آور شد: تساوی در دیدار هفته گذشته مقابل تراکتور سازی تبریز هرگز در حرکت رو به جلوی تیم فوتبال صبای قم برای تداوم روند موفقیت آمیز خود در لیگ یازدهم تاثیرگذار نخواهد بود، بلکه با استفاده از تجربه این بازی در دیدار با سپاهان اصفهان به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

ویسی تصریح کرد: کارنامه تیم ما در دیدارهای این فصل نشان می‌دهد که یکی از موفق‌ترین تیم‌های لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور بوده‌ایم و امروز نیز با اینکه چند بازیکن خود را در اختیار نداریم اما با شیوه‌ای جدید که در تمرینات نیز مرور کرده‌ایم به شکست سپاهان فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: با اینکه فاصله دیدار با تراکتور سازی و این مسابقه بسیار اندک بوده است اما در چند روز اخیر تمرینات خوبی داشته‌ایم و بازیکنان ما مصمم هستند در این دیدار با بهترین شرایط به مصاف تیم سپاهان اصفهان رفته و با ارائه بهترین بازی خود به سه امتیاز دست یابند.

وی تاکید کرد: هدف ما این است که در حساس‌ترین بازی هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مقابل تیم سپاهان اصفهان پیروز شده و سه امتیاز به اندوخته‌های خود در راه صعود به رده چهارم جدول اضافه کنیم.

ویسی با بیان اینکه قطعا با امید به کسب بهترین نتیجه گام به میدان می‌گذاریم، تاکید کرد: مسابقه قطعا سخت و دشواری در پیش داریم ولی با تمام مهره‌های خود به میدان رفته و به دنبال سه امتیاز هستیم چرا که تیم ما قابلیت‌های زیادی دارد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.6nxt23nmvftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما