جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : 7006

ویسی در صبای قم خانه تکانی کرد

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان تهران به صورت جدی در صبای قم خانه تکانی کرد و هشت عضو کادر صبا را با خود به تیم پیکان برد.
ویسی در صبای قم خانه تکانی کرد
به گزارش قم نیوز، در حالی که تکلیف کادر فنی تیم فوتبال صبای قم کمتر از ۲۴ ساعت گذشته با معرفی یحیی گل محمدی به‌عنوان سرمربی جدید این تیم مشخص شد، اما تقریبا به صورت همزمان با این اتفاق در باشگاه صبا، هشت عضو کادر سرپرستی، فنی و تدارکات صبای قم در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال سر از تیم پیکان تهران درآوردند.

در واقع بعد از اینکه عبدالله ویسی به صورت رسمی از تیم چهارم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و نماینده ایران در لیگ قهرمانان فصل ۲۰۱۳- ۲۰۱۲ خداحافظی کرد، هنوز آثار جدایی ویسی در صبای قم اثرگذار است.

ویسی با جدایی از تیم فوتبال صبای قم به پیکان تهران رفت و در تلاش برای تشکیل تیمی قوی در لیگ دوازدهم، هشت عضو کادر سرپرستی، فنی، تدارکات و پزشکی تیم صبای قم در لیگ یازدهم را نیز با خود به تیم پیکان تهران انتقال داد.

با توجه به اینکه معمولا رسم است که یک مربی با هماهنگی با مسئولان باشگاه همکاران خود در کادر فنی، سرپرستی، تدارکات و پزشکی تیم را انتخاب کند، عبدالله ویسی نیز این اقدام را در تیم پیکان انجام داد و بسیاری از همکاران خود در صبا را به پیکان منتقل کرد.

همکاران ویسی در کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، هوشنگ لوینیان به‌عنوان مربی و داریوش اسفندیاری به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها بودند که بدین ترتیب به پیکان تهران رفتند.

از سوی دیگر محمدرضا کشوری فرد که در گذشته یکی از فوتبالیست‌های مطرح استان قم در مسابقات استانی و کشوری بوده است و از چهره‌های سرشناس در بین پیشکسوتان این رشته ورزشی در قم محسوب می‌شود، بعد از اینکه در لیگ‌های دهم و یازدهم مسوولیت سرپرستی تیم فوتبال صبای قم را قبول کرد، اکنون با توجه به حضور ویسی در پیکان، به تیم تازه به لیگ برتر آماده پیکان پیوسته است.

سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان تهران در حالی هشت عضو کادر فنی و سرپرستی باشگاه صبای قم را با خود به پیکان آورده است که در بین آنها علی ابراهیمی مدیر رسانه‌ای، کسری کاظمی فیزیوتراپ، مهرداد رهقی و سالار افراز به عنوان ماساژور و حبیب اصلاحی به عنوان آنالیزور حضور دارند.

این افراد فصل گذشته در تیم فوتبال صبای قم در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، با عبدالله ویسی همکار بودند و ناصر بختیاری‌زاده تنها مربی از کادر صبای قم است که ترجیج داد در قم مانده و دعوت ویسی برای رفتن به تیم پیکان تهران را نپذیرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce.78fbjh87p9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما