چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : 36129
نماینده قم در مجلس:

پشتیبانی ملت ایران از ولایت فقیه دشمن را از نفوذ در کشور ناامید می‌کند

قم نيوز : قم نگار: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استکبار در راستای تفرقه در جامعه فعالیت می‌کند، گفت: اگر ملت ایران پشت سر مقام معظم رهبری گام بردارد این انقلاب تداوم دارد و کشوربا نفوذ و حملات دشمن روبرو نمی‌شود.
پشتیبانی ملت ایران از ولایت فقیه دشمن را از نفوذ در کشور ناامید می‌کند
به گزارش قم نگار، حجت الاسلام محمد رضا آشتیانی شامگاه سه شنبه در همایش بصیرت علوی که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد اظهار داشت: حضور انجمن‌های اسلامی در توسعه فرهنگ انقلاب بسیار مهم و مؤثر بود و اگر این انجمن‌ها وجود نداشت انقلاب اسلامی به این سرعت شکل نمی‌گرفت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز در دنیا حضور مسلمانان و شیعیان به دلیل زحمات اهل بیت (ع) است که با رنج‌های بسیار به تبیین معارف اسلامی پرداختند و امروز ما باید ترویج دهنده آن باشیم.

آشتیانی با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی بیان کرد: ملت ایران با تبعیت از ولایت فقیه با قدرت در برابر دشمنان انقلاب اسلامی ایستاده وندای اهل بیت (ع) را جهانی کرده است، امروز حزب الله لبنان و جنبش مقاومت در سوریه به تاسی از انقلاب اسلامی در حال جنگ با استکبار هستند و دراین زمینه به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به سختی به دست آمده و باید قدردان آن باشیم، گفت: انقلاب از شهر مقدس قم زده شد که طلاب و مردم با دل شیر به میدان آمدند و به دفاع از امام خمینی (ره) پرداختند، مردم شهر مقدس قم کلید انقلاب را زدند و عامل اصلی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شدند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استکبار در راستای تفرقه در جامعه فعالیت می‌کند، افزود: اگر ملت ایران پشت سر مقام معظم رهبری گام بردارد این انقلاب تداوم دارد و کشوربا نفوذ و حملات دشمن روبرو نمی‌شود، ملت ایران در مواقع نیاز وارد صحنه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه می‌شود که ۹ دی گواه این سخن است.

آشتیانی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس و خبرگان رهبری بیان کرد: مردم باید با عزم راسخ وارد صحنه انتخابات پیش رو شوند و با رأی به افراد صالح و معتمد از ورود افراد نفوذی دشمن جلوگیری کرده و اشخاص لایق را به وارد مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری کنند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcao6ne.49niu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما