پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : 36175
منبع : پایگاه اطلاع رسانی قم نگار

ضرورت توسعه ي دولت الكترونيك براي خدمت رساني به مردم

قم نيوز : قم نگار: استاندار قم با اشاره به هدف دولت تدبير و اميد در خدمت صادقانه به مردم، ضرورت توسعه ي دولت الكترونيك براي تحقق اين مهم تاكيد كرد.
ضرورت توسعه ي دولت الكترونيك براي خدمت رساني به مردم
به گزارش قم نگار، سيد مهدي صادقي استاندار قم در جلسه بررسي زيرساخت هاي دولت الكترونيك در استان قم كه با حضور رئيس اپراتور رايتل در سالن امام جواد (ع) استانداري قم برگزار شد، طي سخناني بر ضرورت فراهم نمودن بستر هاي لازم براي خدمت رساني سريع و امن به مردم تاكيد كرد.

استاندار قم با اشاره به هدف دولت تدبير و اميد مبني بر خدمت صادقانه به مردم افزود: تنها در صورتي قادر به انجام اين رسالت مهم هستيم كه بتوانيم دسترسي آسان و مطمئن براي دريافت خدمات از بستر اينترنت را براي مردم فراهم نماييم.

نماينده عالي دولت در استان گستردگي زيرساخت هاي شبكه هاي تلفن در سطح كشور و استان را مورد توجه قرار داد و تصريح كرد: از اين بستر بايستي در ايجاد دولت الكترونيك موبايل و همچنين برقراري ارتباط دولت با مردم استفاده شود.

صادقي همچنين با اشاره به ظرفيت هاي توليد محتواي اسلامي در استان قم خاطرنشان كرد: بايد از پتانسيل اپراتورهاي تلفن در به اشتراك گذاري مطالب ديني بهره كافي ببريم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcbs8bf.rhb0zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما