شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب : 36201
معاون گردشگری میراث فرهنگی قم

۱۲۸ مجتمع پذیرایی و بین راهی در قم فعال است

قم نيوز : قم نگار: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۸ مجتمع پذیرایی و بین راهی فعال است گفت: فراهم‌سازی زیرساخت‌های توسعه تأسیسات گردشگری با حمایت از سرمایه گذاران صورت می‌گیرد.
۱۲۸ مجتمع پذیرایی و بین راهی در قم فعال است
به گزارش قم نگار،سید احمد وحیدی با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی صنعت رستوران، غذا و شیرینی در محل نمایشگاه دائمی استان قم اظهارداشت: این نمایشگاه با حضور تعدادی از مجتمع‌های گردشگری و بین راهی خدمات پذیرایی برگزار شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۸ مجتمع پذیرایی و بین راهی فعال است افزود: در این نمایشگاه سعی شده در مورد شیوه‌های جدید پخت غذای سالم و حلال و برندهای بر‌تر و روش‌های ارائه خدمات ویژه اطلاع رسانی شود.

وی با تأکید براینکه مجتمع‌ها و واحدهای بین راهی با مجوز اداره کل میراث فرهنگی بهره‌برداری و فعالیت می‌کنند خاطرنشان کرد: نظارت در این بخش بسیار فعال است همچنین سعی شده با همکاری انجمن صنفی مجتمع‌های بین راهی و گردشگری استان قم اقداماتی از جمله ساماندهی، رسیدگی بر وضعیت و تنظیم نرخ نامه‌ها صورت بگیرد.

وحیدی با بیان اینکه فراهم سازی زیرساخت‌های توسعه تاسیسات گردشگری با حمایت از سرمایه گذاران صورت می‌گیرد، تصریح کرد: با توجه به جایگاه قم تمام سعی بر این است که بهترین خدمات در زمینه رفاهی، اقامتی و پذیرایی از زائران صورت گیرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcb85bf.rhb0gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما