شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب : 36342
استاندار قم مطرح کرد

برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر

قم نيوز : قم نگار: استاندار قم با تاکید بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه تر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر باید موجب افزایش همدلی و همزبانی نظام اسلامی با مردم شود.
برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر
به گزارش قم نگار، سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه شورای معاونین استانداری قم طی سخنانی با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را مورد تأکید قرار داد.

وی در ادامه حضور مردم در مراسم‌های ملی- مذهبی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در این برنامه‌ها نشان از وفاداری ایشان به اسلام و انقلاب است.

استاندار قم با اشاره به فرارسیدن بهمن‌ماه، برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم‌های مرتبط با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت مردم را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: برنامه‌های دهه فجر باید موجب افزایش همدلی و همزبانی نظام اسلامی با مردم شود.

وی ادامه داد: برگزاری دیدارهای عمومی و نشست‌های مسئولین با مردم در این ایام موجب افزایش نشاط اجتماعی در هفته‌های منتهی به انتخابات خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان برنامه‌های دولت برای دهه فجر را مورد توجه قرار داد و افزود: پروژه‌های قابل توجهی در استان قم، در این ایام کلنگ زنی شده و یا بهره‌برداری خواهند شد.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنانی خود پاسخگویی مدیران به مشکلات و انتقادات مردم در طول سال را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: شنیدن مشکلات مردم و تلاش برای رفع آنها مهم‌ترین وظیفه مدیران استانی است.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdchixnx.23n-kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما