چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۹
کد مطلب : 36480
رئیس جهاد دانشگاهی استان قم:

دانشگاه‌های قم چیستی راز ماندگاری انقلاب اسلامی را دنبال می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس جهاد دانشگاهی استان قم گفت: دانشگاه‌های قم با برگزاری نشست‌ها، کرسی‌های آزاداندیشی و جلسات مباحثه‌ای چیستی راز ماندگاری انقلاب اسلامی که توسط رهبری مطرح شده است را دنبال می‌کنند.
دانشگاه‌های قم چیستی راز ماندگاری انقلاب اسلامی را دنبال می‌کنند
به گزارش قم نیوز، محمدابراهیم فقیه‌زاده ظهر امروز در دیدار ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم که در سالن محراب آستان مقدس حضرت معصومه(س) انجام شد، با بیان اینکه محوریت امور کمیته دانشجویی دهه فجر بصیرت‌افزایی و مقابله با نفوذ است، اظهار کرد: دانشگاهیان به شیوه مناسبی برای تحقق مصوبات این کمیته ورود پیدا کرد‌ه‌اند.

وی با اشاره به بخشی از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌های قم اضافه کرد: تعطیلی دانشگاه‌ها فرصت مناسبی را ایجاد کرده تا دانشجویان بتوانند در مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی حضور مناسبی داشته باشند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم از دیدار مردم قم با رهبر انقلاب اسلامی در ۱۹ دی‌ماه یاد کرد و گفت: دانشگاه‌های قم با برگزاری نشست‌ها، کرسی‌های آزاداندیشی و جلسات مباحثه‌ای چیستی راز ماندگاری انقلاب اسلامی که توسط رهبری مطرح شده است را دنبال می‌کنند.

وی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و تشویق مردم برای برگزاری انتخابات گسترده را از رسالت‌های مسئولان استانی خواند و ادامه داد: دانشگاه‌های قم علاوه بر برگزاری مراسم‌ها و همایش‌های مختلف، برای ارائه خدمات آموزشی و درمانی در دهه فجر انقلاب اسلامی تخفیف‌های ویژه را تعیین کرده‌اند.

فقیه‌زاده یادآور شد: امیدواریم مسئولان و مردم امسال نیز همانند سال‌های گذشته با استفاده از ظرفیت‌های خود دهه فجر مبارکی را در دفتر افتخارات نظام اسلامی رقم بزنند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcawyne.49nia15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما