دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 36385
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم:

انجام کارهای عام‌المنفعه موجب آرامش روحی داوطلبان و پرسنل هلال احمر است

قم نيوز : قم نگار: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: انجام امور خیریه و توسعه خدمات عام‌المنفعه و رشد و ارتقای آن موجب آرامش روحی داوطلبان و پرسنل جمعیت هلال احمر است.
انجام کارهای عام‌المنفعه موجب آرامش روحی داوطلبان و پرسنل هلال احمر است
به گزارش قم نگار، محمد گلفشان در نشست هم‌اندیشی هیئت‌مدیره و سرشاخه‌های پروژه داوطلبی جهیزیه جمعیت هلال احمر استان قم که عصر امروز به همت معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر برگزار شد، اظهار کرد: داوطلبان سرشاخه‌های پروژه جهیزیه موجب خیر و برکت برای جامعه هستند و جمعیت هلال‌ احمر چتری را ایجاد کرده است که افراد خیر و نیکوکار در زیر این چتر به انجام امور خیر و کارهای عام‌المنفعه بپردازند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه انجام پروژه‌های داوطلبانه و خیرخواهانه در حیطه شرح وظایف جمعیت هلال احمر نبوده است، با توجه به معضلات و مشکلات اقتصادی مردم، تلاش‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات زیادی صورت گرفته است که این امور خیر در قالب پروژه‌های داوطلبی از جمله، تجهیزات پزشکی امانی، جهیزیه و ... صورت بگیرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم انجام امور خیریه و توسعه خدمات عام‌المنفعه و رشد و ارتقای آن را موجب آرامش روحی داوطلبان و پرسنل جمعیت هلال احمر خواند و ابراز کرد: چه بسا با مطرح کردن مشکلات اقتصادی برخی از مددجویان پروژه جهیزیه توسط مددکاران این پروژه در جلسه هیئت مدیره، اعضای هیئت مدیره مورد تأثیر قرار گرفته‌اند.

گلفشان با اشاره به این که ارائه این خدمات جوابگوی نیازهای جامعه نیست تأکید کرد: یکی از دستورات کاری این جلسه افزایش و توسعه تعداد سرشاخه‌های پروژه داوطلبی از هر سرشاخه به پنج سرشاخه است که این کار به همت سرشاخه‌های موجود و با هدف ارائه خدمات بیشتر به نوعروسان نیازمند انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در پایان تغییر اساسنامه این پروژه را در راستای افزایش توان هیئت مدیره خواند و خاطرنشان کرد: در بخش داوطلبان برادر نیز این نیاز احساس می‌شود که سرشاخه‌های پروژه جهیزیه تشکیل و توسعه یابد تا ان‌شاء‌الله با قدرت و توان بیشتری در مسیر تسهیل ازدواج جوانان و نوعروسان نیازمند با حفظ کرامت انسانی آنها قدم برداریم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcenx8x.jh8pvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما