سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : 36431
دبیر هیئت ووشو استان قم:

قم تیم نمونه اخلاق رقابت‌های ووشو بانوان کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت ووشو استان قم از انتخاب تیم ووشو بانوان قم به عنوان تیم نمونه اخلاق رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان باشگاه‌های کشور خبر داد.
قم تیم نمونه اخلاق رقابت‌های ووشو بانوان کشور شد
به گزارش قم نیوز محمدهادی رشیدی اظهار کرد: جام ویژه تیم نمونه اخلاق مسابقات لیگ برتر ووشو بانوان باشگاه‌های کشور دستاورد بانوان ووشوکار قم از پیکارهای هفته‌های هفتم و هشتم فصل جاری این رقابت‌ها است.

وی ادامه داد: رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر ووشو بانوان باشگاه‌های کشور در حالی دیدارهای هفته‌های هفتم و هشتم خود را پشت سر گذاشت که با توجه به نتایج کسب شده، از عملکرد تیم بانوان هیئت ووشو قم در این دوره از رقابت‌ها راضی نیستیم.

دبیر هیئت ووشو استان قم اضافه کرد: این تیم امسال دومین حضور متوالی خود در این سطح از مسابقات باشگاهی ووشو کشور را تجربه می‌کند و با توجه به اینکه در دوره نخست، عملکرد خوبی داشت و حتی شایسته کسب مقام قهرمانی نیز بود اما در این دوره نتایج خوبی کسب نکرده است.

وی ابراز کرد: البته در ترکیب این تیم نفراتی همچون پروانه صادقی که در دوره قبل رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور در سال ۱۳۹۳ توانست مقام سوم و نشان برنز کشور را به خود اختصاص بدهد و همچنین خدیجه رضایی به دلیل مصدومیت حضور نداشتند.

رشیدی بیان کرد: با این حال تیم بانوان هیئت ووشو استان قم هم کادر فنی و هم بازیکنان توانمند دیگری دارد و بالطبع باید بهتر از این نتیجه می‌گرفت اما در حال حاضر به دلیل اینکه نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد در انتهای جدول رده‌بندی جای گرفته است.

وی با بیان اینکه تیم دانشگاه ‌آزاد در پایان مسابقات هفته‌های هفتم و هشتم از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر ووشوی بانوان باشگاه‌های کشور مسیر خود را برای رسیدن به قهرمانی هموار کرد، افزود: تیم بانوان قم این هفته متاسفانه نتیجه دیدار حساس مقابل هیئت اصفهان را به سادگی واگذار کرد.

دبیر هیئت ووشو استان قم ابراز کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون ووشو، هفته‌های هفتم و هشتم این رقابت‌ها به میزبانی آکادمی فدراسیون ووشو برگزار شد و در حساسترین دیدار دانشگاه آزاد اسلامی تهران برابر جوانه البرز به برتری دست یافت تا با ۱۸ امتیاز شرایط مناسبی برای قهرمانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه تنها دو هفته دیگر از مسابقات این فصل باقی مانده است، عنوان کرد: امسال در لیگ برتر ووشو بانوان باشگاه‌های کشور تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی تهران، جوانه البرز، هیئت قم، هیئت اصفهان و هیئت گیلان حضور دارند و در یک گروه و به شکل دوره‌ای پیکار می‌کنند.

رشیدی با اشاره به مشخص شده زمان برگزاری دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر ووشو بانوان ایران، یاد آور شد: رقابت‌های این هفته برای تعیین تیم قهرمان فصل ۱۳۹۴ لیگ برتر ووشو زنان کشور روز سیزدهم اسفند ماه به انجام خواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به نتایج مسابقات هفته‌های هفتم و هشتم لیگ برتر، اضافه کرد: ‌در هفته هفتم تیم بانوان هیئت ووشو قم به مصاف تیم هیئت ووشو اصفهان یکی از تیم‌های قدرتمند حاضر در این فصل رفت و متاسفانه با حساب ۹ بر یک مغلوب شد.

دبیر هیئت ووشو استان قم با بیان اینکه تیم بانوان قم در هفته هشتم استراحت داشت، اظهار کرد: در جدول رده‌بندی تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران با کسب ۱۸ در صدر جای دارد و تیم‌های جوانه البرز و هیئت اصفهان با ۱۲ امتیاز و تفاضل متفاوت در مکان‌های دوم و سوم هستند.

وی به برترین‌های هفته نیز اشاره کرد و افزود: در حالی که عنوان فنی‌ترین تیم به هیئت اصفهان رسید،‌ لقب بهترین سرپرست هفته را سمیه بابایی از دانشگاه آزاد کسب کرد و سامره خلیلی از هیئت اصفهان به عنوان بهترین مربی و شکیبا شایگان بهترین بازیکن هفته شدند، جام ویژه تیم نمونه اخلاق نیز به تیم قم رسید.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgqt9w.ak93w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما