يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب : 36593
ووشو قهرمانی کشور در قم

تالوکار کرمانی قهرمان فرم نان‌چوان شد

قم نيوز : قم نیوز: پیکارهای فرم نان‌چوان بخش تالو مسابقات ووشو قهرمانی مردان کشور در قم با قهرمانی تالوکار تیم هیئت ووشو کرمان به پایان رسید.
تالوکار کرمانی قهرمان فرم نان‌چوان شد
به گزارش قم نیوز، مسئولان برگزاری رقابت‌های بیست و سومین دوره ووشو قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور رقابت ووشوکاران مدعی عضویت در تیم ملی کشورمان را در سه فرم بخش تالو برای روز نخست این دوره از مسابقات برنامه‌ریزی کرده‌اند.

این دوره از پیکارهای ووشو قهرمانی رده سنی بزرگسالان ایران و انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۱۶ از صبح امروز یکشنبه یازدهم بهمن ماه با رقابت مدعیان عضویت در تیم ملی به میزبانی هیئت ووشو استان قم در حال برگزاری است.

سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم میزبانی این دوره از پیکارها را بر عهده دارد و ووشوکاران مدعی عضویت در تیم ملی در هر دو بخش تالو یا اجرای فرم و ساندا یا مبارزه برای کسب مقام‌های اول تا سوم با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

از صبح امروز رقابت ووشوکاران حاضر در پیکارهای بخش ساندا و همچنین فرم‌های بخش تالو یعنی چانگ چوان، نان چوان و تای چی چوان در حال برگزاری است و بعد از مشخص شدن برترین‌های فرم چانگ‌چوان، نفرات برتر فرم نان‌چوان نیز معرفی شدند.

تالوکاران حاضر در پیکارهای فرم نان‌چوان بیست و دومین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در رده بزرگسالان در حالی با یکدیگر به رقابت پرداختند که ۱۹ نفر مدعی کسب مقام‌های اول تا سوم و گرفتن مدال‌های طلا، نقره و برنز این فرم بودند.

در پایان پیکارهای فرم نان‌چوان مسابقات بخش تالو ووشو قهرمانی کشور در قم، سعید مسلمی از تیم هیئت ووشو استان کرمان با کسب ۹.۴۵ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی همراه با مدال طلای این دوره از پیکارها را به خود اختصاص داد تا جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کند.

بعد از تالوکار کرمانی که قهرمان فرم نان‌چوان این دوره از مسابقات شد، حسین رحمانی از تیم هیئت ووشو استان سمنان با کسب ۹.۴۰ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه امیرحسین رمضانی تالوکار تیم هیئت ووشو استان اصفهان با کسب ۹.۲۰ امتیاز مقام سوم را به خود اختصاص داد.

در پیکارهای بیست و سومین دوره ووشو قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور ۲۷۳ ووشوکار از ۳۴ تیم به نمایندگی از استان‌های سراسر کشور حضور دارند و به مدت سه روز به میزبانی سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان استان قم برای عضویت در تیم ملی مسابقه می‌دهند.

این رقابت‌ها نخستین مرحله انتخابی تیم ملی بزرگسالان ایران برای حضور در مسابقات آسیایی محسوب می‌شود در حالی که با برنامه‌ریزی کنفدراسیون ووشو آسیا، رقابت‌های سال ۲۰۱۶ قهرمانی آسیا شهریور ماه سال آینده به میزبانی چین‌تایپه به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfmtdm.w6dv1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما