يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب : 36592
در وزن منهای 49 کیلوگرم صورت گرفت

انتخاب بانوی تکواندوکار قم برای مسابقات آسیایی فیلیپین

قم نيوز : قم نیوز: بانوی تکواندوکار استان قم برای عضویت در تیم ملی اعزامی کشورمان به رقابت‌های تکواندو قهرمانی زنان آسیا دعوت شد.
انتخاب بانوی تکواندوکار قم برای مسابقات آسیایی فیلیپین
به گزارش قم نیوز، بعد از پایان رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که با شناخت برترین‌های اوزان مختلف به پایان رسید، برترین‌های هر وزن از سوی کادر فنی تیم ملی کشورمان به همراه نخبه‌های این جام که از نظر فنی عملکرد خوبی داشتند به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

با پایان مسابقات تکواندو آزاد قهرمانی بانوان کشور تعداد ۲۰ هوگوپوش موفق به کسب مجوز حضور در نخستین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی تکواندو رده سنی بزرگسالان ایران شدند و به نمایندگی از استان قم نیز خانم فرناز امینی در بین دعوت شدگان حضور دارد.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو، مسابقات تکواندو آزاد قهرمانی بانوان در رده سنی جوانان و بزرگسالان گروه به مدت دو روز با حضور ۲۲۹ تکواندوکار در هشت وزن به انجام رسید و خانم فرناز امینی از قم در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم به مقام قهرمانی کشور دست یافت.

تکواندوکاران حاضر در این دوره از پیکارها در تلاش برای کسب عناوین برتر اوزان منهای ۴۶، ۴۹، ۵۳، ۵۷، ۶۲، ۶۷، ۷۳ و به اضافه ۷۳ کیلوگرم به میزبانی خانه تکواندو با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان نفرات برتر هر وزن به همراه نفراتی که مد نظر کادر فنی تیم ملی بودند برای حضور در اردو انتخاب شدند.

در حالی که مهرو کامرانی سرمربیگری تیم ملی تکواندوی زنان کشورمان را بر عهده دارد، با حضور این تکواندوکاران قرار است انتخابی‌ها برگزار شده و نفرات برتر به عنوان عضو تیم ملی ایران در مسابقات ۲۰۱۶ قهرمانی آسیا به میدان بروند.

این در حالی است که بیست و دومین دوره رقابت‌های تکواندو مردان و زنان آسیا در سال ۲۰۱۶ روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ به میزبانی شهر مانیل فیلیپین برگزار می‌شود و تیم کشورمان در هشت وزن این رقابت‌‌ها حضور می‌یابد.

فرناز امینی تکواندوکار موفق استان قم که به عنوان نفر نخست و دارنده مدال طلای رقابت‌های آزاد قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در این اردو حضور دارد در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم باید با سیده‌وجیه عادلی از گیلان برای به دست آوردن پیراهن تیم ملی رقابت کند.

این در حالی است که علاوه بر نفرات برتر مسابقات آزاد قهرمانی کشور، با اعلام کادر فنی تیم ملی تکواندو کشورمان، مدال آوران تورنمنت‌های بین‌المللی سال ۲۰۱۵ شامل مسابقات جام فجر ۹۳ و دارندگان مقام‌های اول و دوم مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان سال جاری کشور نیز در این انتخابی شرکت می‌کنند.

همچنین قهرمان و نایب‌قهرمان مسابقات سال جاری قهرمانی نوجوانان کشور به شرط داشتن شرایط سنی، برترین‌های اوزان مختلف لیگ دسته اول جوانان و بزرگسالان جام کوثر و لیگ نوجوانان دختر به همراه ۱۰ نفر برتر رتبه‌بندی لیگ دسته اول جوانان بزرگسالان سال جاری انتخابی تیم ملی رقابت خواهند کرد.

در پایان این انتخابی در هر وزن دو نفر جواز حضور در اردوی نهایی تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان را برای کسب آمادگی لازم به منظور حضور پرقدرت در مسابقات ۲۰۱۶ تکواندو زنان قهرمانی آسیا به میزبانی کشور فیلیپین به دست خواهند آورد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcewn8x.jh8poi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما