جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب : 36968
نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم:

بانوی تکواندوکار قم قهرمان جام فجر شد

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم از موفقیت بانوی تکواندوکار قم در کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های جام فجر خبر داد.
بانوی تکواندوکار قم قهرمان جام فجر شد
به گزارش قم نیوز، مریم یقینی اظهار کرد: تکواندو بانوان قم بعد از اینکه در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بزرگسالان حضور خوب و موفقی داشت در مسابقات جام فجر نیز خوش درخشید و باز هم مدال گرفت.

وی با اشاره به درخشش بانوان تکواندوکار قم در جام فجر، عنوان کرد: بانوان تکواندو کار قم با کسب ۲۰ طلا فاتح مسابقات جام فجر شدند و این موفقیت بزرگ نشان داد که تکواندو قم در بخش بانوان توانمندی و قابلیت‌های زیادی دارد و در صورت برخورداری از امکانات، بیشتر از این نیز خواهد درخشید.

نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود:‌ مسابقات تکواندو قهرمانی جام فجر به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ویژه بانوان برگزار شد و در نهایت بانوان تکواندوکار قم بر سکوی قهرمانی ایستادند.

وی با اشاره به میزبانی قم از این رقابت‌ها، بیان کرد: این پیکارها با حضور تکواندوکارانی از نقاط مختلف کشور به میزبانی هیئت تکواندو قم به انجام رسید و جا دارد از تمامی همکارانم در بخش‌های مختلف هیئت که برای برگزاری مطلوب این پیکارها فعالیت چشمگیری داشتند تشکر کنم.

یقینی با اشاره به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم از شرکت‌کنندگان حاضر در این رقابت‌ها، ابراز کرد: برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز مسابقات تکواندو جام فجر تکواندوکارانی از اراک٬ شازند٬ خمین٬ شمال‌غرب تهران و قم با یکدیگر پیکار کردند.

وی با بیان اینکه مسابقات جام فجر با حضور ۸۲ بانوی تکواندوکار به انجام رسید، اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره از پیکارها برای کسب مقام‌های اول تا سوم اوزان مختلف رده‌های سنی نونهالان، ‌نوجوانان و جوانان با یکدیگر مسابقه دادند.

نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم تصریح کرد: تنها تکواندوکارانی مجوز شرکت در این تورنمنت را داشتند که دارای رده کمربند قرمز و مشکی بودند و مجموعاً حضور بیش از ۸۰ بانوی تکواندوکار در این رقابت‌ها نشان از سطح کیفی بالای این جام بود.

وی خاطرنشان کرد: این پیکارها در حالی با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد که در رده خردسالان تیم تکواندو اراک با کسب سه مدال طلا، سه نقره و یک برنز در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد و تیم هیئت تکواندو قم با کسب سه طلا،‌ سه نقره و یک برنز در جایگاه دوم ایستاد.

یقینی افزود: در رده سنی نونهالان تیم هیئت تکواندو قم با کسب هفت نشان طلا، چهار مدال نقره و سه مدال برنز به عنوان نخست دست یافت، ضمن اینکه تیم تکواندو بانوان اراک موفق به کسب یک طلا، چهار نقره، سه برنز و جایگاه دوم این رده سنی شد.

وی یاد آور شد: تیم تکواندو بانوان قم در رده سنی نوجوانان این جام نیز با کسب پنج مدال طلا و چهار نقره قهرمان شد، ضمن اینکه اراکی‌ها با کسب یک نقره و یک برنز دوم شدند و در رده سنی جوانان قم با پنج طلا، ۶ نقره و دو برنز قهرمان شد.

نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم در پایان اظهار کرد: در رده‌بندی مجموع هر سه رده سنی و با احتساب مدال‌های کسب شده، تیم هیئت تکواندو قم با کسب ۲۰ مدال طلا، ۱۷ نقره و ۶ برنز به قهرمانی رسید و تیم تکواندو اراک با کسب هفت طلا، ۹ نقره و ۶ برنز دوم شد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcbw9bf.rhb00piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما