دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : 36613
نایب رئیس هیئت کشتی استان قم:

کشتی‌گیران قم به 2 مدال مسابقات جوانان کشور دست یافتند

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت کشتی استان قم از موفقیت کشتی‌گیران قم در کسب دو مدال ارزشمند رقابت‌های کشتی فرنگی عمومی جوانان کشور خبر داد.
کشتی‌گیران قم به 2 مدال مسابقات جوانان کشور دست یافتند
به گزارش قم نیوز، محسن وزیری اظهار کرد: رقابت‌های کشتی قهرمانی رده سنی جوانان کشور بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی در هر دو رشته آزاد و فرنگی به انجام رسید و یکی از مراحل انتخابی تیم ملی نیز محسوب می‌شد.

وی یادآور شد: در رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی مجموعا ۳۱ کشتی‌گیر به نمایندگی از هیئت کشتی استان قم به مصاف رقبای شرکت کننده رفتند و سرانجام دو مدال برای تیم قم به دست آمد که حاصل حضور فرنگی‌کاران جوان قم بود.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: پیکارهای رشته فرنگی به میزبانی خانه کشتی شماره دو تهران برگزار شد و در نهایت یک مدال نقره، یک برنز و یک عنوان ششمی حاصل تلاش فرنگی‌کاران جوان قمی از این مسابقات بود.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از رقابت‌ها در رشته کشتی فرنگی با حضور ۳۶۱ کشتی‌گیر مدعی کسب عناوین برتر از ۲۹ استان به انجام رسید در حالی که این تعداد کشتی‌گیر در قالب ۳۰ تیم در این مسابقات حضور یافته بودند و برای به دست آوردن مدال‌های طلا، نقره و برنز رقابت کردند.

وزیری بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی مسئولین برگزاری این دوره از مسابقات، مجموعا شاهد برگزاری هشت دوره رقابت بین شرکت‌کنندگان در این دوره بودیم و بعد از انجام ۳۸۸ کشتی، نفرات برتر اوزان مختلف در خانه کشتی تهران معرفی شدند.

وی یادآور شد: تیمی متشکل از ۲۳ فرنگی‌کار به نمایندگی از هیئت کشتی استان قم در این دوره از مسابقات حضور یافت و در پایان با کسب یک عنوان نایب‌قهرمانی و یک عنوان سومی در وزن ۶۰ کیلوگرم به کار خود در کشتی عمومی قهرمانی جوانان کشور پایان داد.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز کرد: مهدی قادری و مهدی مرادحاصلی کشتی‌گیران جوان و شایسته استان قم در این مسابقات عملکرد خوبی داشتند و به ترتیب مدال‌های نقره و برنز وزن ۶۰ کیلوگرم را بعد از رقیب شیرازی خود یعنی محمدرضا مختاری کسب کردند.

وی با اشاره به حضور کشتی‌گیر قمی و دارنده مقام نایب قهرمانی و نشان نقره پیکارهای کشتی فرنگی سال ۲۰۱۴ نوجوانان آسیا در وزن ۹۶ کیلوگرم این دوره از پیکارها، بیان کرد: در این وزن علی‌اصغر شهبازی نماینده قم بود که سرانجام رتبه ششم را به دست آورد.

وزیری در ادامه از حضور هشت کشتی‌گیر قم در مسابقات آزاد قهرمانی کشتی عمومی جوانان کشور نیز خبر داد و بیان کرد: با اینکه در کشتی آزاد مدال نگرفتیم اما رقابت‌های کشتی عمومی قهرمانی کشور از چهار سال قبل با برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی برگزار می‌شود و فرصت خوبی برای تمامی استان‌ها از جمله کشتی آزاد قم است که توانمندی خود را به خوبی در این رشته نشان بدهند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcipqap.t1aqz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما