دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 36625
آیت الله سبحانی:

وزارت ارتباطات با برنامه‌ریزی مناسب آسیب‌های فضای مجازی را کاهش دهد

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله سبحانی گفت: فضای مجازی سبب شده تا جهان دهکده شود که البته این موضوع نعمت است اما همگان این موضوع را می دانیم که هرنعمتی دوطرفه است که از اینترنت می‌توان استفاده سودمند و البته مضر کرد که وزارت ارتباطات باید ضررهای فضای مجازی را کاهش دهد.
وزارت ارتباطات با برنامه‌ریزی مناسب آسیب‌های فضای مجازی را کاهش دهد
به گزارش قم نیوز، آیت الله سبحانی شامگاه دوشنبه در دیدار با وزیر ارتباطات اظهار داشت: دهه فجر سرآغاز حکومت اسلامی بود که ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ محقق شد که پیروزی انقلاب اسلامی برای همگان مهم و با ارزش است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به فرا رسیدن سال روز پیروزی انقلاب اسلامی و آثار و برکات آن افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی قدرت دست نظام سلطه بود که اگر حکومت شاه تداوم داشت اثری از اسلام و تشییع نبود اما در ۲۲ بهمن ملت ایران حکومت فاسد شاه را سرنگون کرد.

آیت الله سبحانی با اشاره به لزوم حرکت در مسیر رضای الهی گفت: مردم وظیفه دارند تا به نیازمندان برسند و دیگران را به کارهای نیک سوق داده و ارتباط با خدا داشته باشند و از کارهای ناپسند جلوگیری کنند تا سعادت مند شوند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه بیان کرد: فضای مجازی سبب شده است تا جهان دهکده شود که البته این موضوع نعمت است اما همگان این موضوع را می دانیم که هرنعمتی دوطرفه است که از اینترنت می‌توان استفاده مفید و سودمند و البته مضر کرد که باید ضررهای فضای مجازی را کاهش داد.

وی با اشاره به لزوم مقابله با جنگ نرم دشمن تصریح کرد: امروز ماهواره‌ها سبب مشکلات زیادی برای خانواده‌ها و جامعه شده است که توسط استکبار حمایت می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcbs0bf.rhb05piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما