قم نيوز : قم نیوز: مشاوره نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: برخی افراد که تا دیروز در کنار امام خمینی (ه) بودند امروز در سالگرد امام خمینی (ره) در فرودگاه سخنانی را مطرح می‌کنند که حتی بی بی سی این سخنان رابه تندی مطرح نمی‌کند.
سخن برخی افراد در سال ورود امام به میهن را بی بی سی هم مطرح نمی‌کند/ رأفت نظام نبود امروز برخی در کنار آقازادگان خود در اوین بودند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد قدس برگزار شد، اظهار داشت: برخی افراد که تا دیروز در کنار امام خمینی (ه) بودند امروز در سالگرد ورود امام خمینی (ره) در فرودگاه سخنانی را مطرح می‌کنند که حتی بی بی سی این سخنان رابه تندی مطرح نمی‌کند.

حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه سالگرد گرامیداشت ورود امام خمینی (ره) به فرودگاه مهرآباد جای تخریب نظام اسلامی و یادگار امام و تخریب ارزش‌های انقلابی و نهادهای انقلاب نیست، گفت: آقایانی که هر روز یک خواب جدید از امام خمینی (ره) نقل می‌کنند چرا فرمایشات امام را فراموش کردند که تاکید کردند میزان شورای نگهبان است و اگر کسی در برابر شورای نظام گفت کذا کذا، مفسد فی الارض است و باید تحت تعقیب قرار بگیرد.

مشاوره نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه اگر نظام اسلامی رأفت را کنار بگذارد این افراد را باید کنار آقازادگان خود به اوین برد و در زندان اوین از آن‌ها پذیرایی کرد، تصریح کرد: اشخاصی که آقازادگان آن‌ها برای ۵ میلیون دلار که اگر دلار ۴ هزار تومان باشد ۲۰ میلیادر می‌شود در ماجرای کرسنت ۵۷ میلیادر دلار به مملکت ضربه زده‌اند چرا می‌سوزند که با آن‌ها برخورد می‌شود و چرا در کشور جنجال به پا کرده و نهادهای قانونی را مورد حمله خود قرار می‌دهند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه امام خمینی تاکید کرد میزان حال فعلی افراد است گفت: این افراد با سخنان خود آرمان‌های امام را زیر سؤال می‌برند، شخصی که منصوب به امام خمینی بود و هنگامی که راجع به امام صحبت می‌شد در محفلی گفت که من آرزو می‌کردم که ای کاش زمانی که هواپیمای امام قصد نشستن در فرودگاه را داشت موشکی می‌خورد به هواپیما و هواپیما در آسمان پودر می‌شد.

وی با بیان اینکه مردم برای حفظ ارزش‌ها خون داده‌اند و عزیزان آن‌ها شهید شده‌اند، تصریح کرد: میزان در هرکسی تبعیت از ولایت و امام خمینی و آرمان‌های امام و اصول و ارزش‌های امام راحل است اما امروز برخی با همه چیز بازی می‌کنند و همه خون‌هایی که در حفظ اصول ریخته شده را به بازیچه می‌گیرند.

حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه ملت ایران ارزش‌های انقلاب اسلامی را ارزان به دست نیاورده‌اند که بخواهند آن‌ها را به راحتی از دست بدهند، تصریح کرد: چرا برخی افراد همنوا می‌شوند با کسانی که هیچ یک از اصول و ارزش‌های دینی را بدون حمله باقی نمی‌گذارند و با افرادی که در فتنه ۸۸ هیچ بضاعتی را بدون استفاده در مقابل این انقلاب و مردم نگذاشتند، این افراد به کجا می‌روند.

مشاوره نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد: برخی از اشخاص اصول را مورد هدف قرار گرفته‌اند و اگر وجود مقام معظم رهبری در رأس نظام اسلامی نبود هزار بار دولت مردان را با تهدید و تطمیع و فریب و انحراف به مسیر دیگری می‌کشاندند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdciuqap.t1aq52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما