سه شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : 5106
ذوالنوری:

محاکمه فرزند آقای هاشمی به نفع اوست

قم نيوز : قم نیوز: جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: محاکمه فرزند آقای هاشمی به نفع او است، اگر تبرئه شود که زبان ما هم باز می‌شود می‌توانیم دفاع کنیم و اگر محکوم هم شود هم این مسئله به نفع هاشمی و نظام است.
محاکمه فرزند آقای هاشمی به نفع اوست
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در گردهمایی بزرگ ولایت‌مداران که در مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) میدان توحید برگزار شد، طی سخنانی نقش مجلس در کشور را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: نقشی که مجلس از نظر کارایی در زندگی مردم دارد از دیگر قوا بیشتر است و این نهاد با تصویب برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت می‌تواند در زندگی مردم تاثیر مستقیم داشته باشد.

وی جایگاه مجلس در تحولات مثبت و منفی کشور در بین قوای سه گانه را تاثیرگذارتر دانست و گفت: در شرایطی مجلس می‌تواند به وظیفه خود درست عمل کند که نمایندگان شرایط مورد نیاز را داشته و از ویژگی‌هایی چون اعتقاد به ناظر بودن خدا بر اعمال برخوردار باشد.

کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بصیرت را از مهم‌ترین ویژگی‌های نماینده اصلح دانست و یادآور شد: در جریان فتنه همه مخالفان نظام اعم از آمریکا، انگلیس و تمام گروه‌های ضد انقلاب زیر پرچم فتنه جمع شدند بودند و در این میان برخی از خواص صحنه را تشخیص نداده و یا بر روی خط‌الراس جغرافیایی حرکت کردند و موضع‌گیری‌های آنان شفاف نبود.

وی ولایتمداری را از دیگر ویژگی‌های نماینده مجلس دانست و تاکید کرد: شجاعت و قدرت ایستادگی در برابر دشمنان نیز از دیگر ویژگی‌های یک نماینده مجلس به شمار می‌رود، نماینده‌ای که جیبش بسته باشد زبانش باز خواهد بود.

ذوالنوری ضرورت حضور حداکثری در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: نماینده مردم در مجلس باید به فکر خدمت بود و در کل دغدغه مردم را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مردم از کمبودها گله نکرده‌اند، بلکه از تبعیض و بی‌عدالتی گلایه دارند، افزود: یک نماینده مردم باید درد آنان را فهمیده و به فکر درمان آن باشد.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه در پاسخ به سئوالی در خصوص هاشمی رفسنجانی گفت: آقای هاشمی با تجارب و قدرت مدیریت و نقشی که در انقلاب داشته اگر پشت سر رهبری حرکت کنند، همانگونه که رهبری فرمودند "هیچ کس برای رهبری هاشمی نمی‌شود"، ولی اگر او در مسیری غیر از این حرکت کرد دیگر نمی‌توان این سخن را مطرح کرد که هیچ کس برای رهبری هاشمی نمی‌شود.

وی به نامه سرگشاده بدون سلام در آستانه انتخابات، خطبه‌های نماز جمعه بعد از فتنه و... را از جمله دلایلی دانست که دیگر هاشمی در این مسیر قرار ندارد.

ذوالنوری در خصوص محاکمه فرزند هاشمی گفت: محاکمه فرزند آقای هاشمی به نفع او است، اگر تبرئه شود که زبان ما هم باز می‌شود می‌توانیم دفاع کنیم و اگر محکوم هم شود هم این مسئله به نفع هاشمی و نظام است.

وی در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص بودجه فعالیت‌های فرهنگی در کشور گفت: دولت در زمینه بودجه‌های فرهنگی اعتبارات خوبی تخصیص داد ولی این بودجه‌ها در سیر خود درست صرف نشد و دولت و مجلس در بودجه‌های فرهنگی ضعیف عمل کردند.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه در خصوص عملکرد لاریجانی اظهار داشت: بنده و آقای لاریجانی هر دو کاندیدای قم هستیم، با وجود برخی انتقاداتی که به مجلس هشتم دارم، در غیاب وی اجازه نمی‌دهم که سخنی بگویم.

ذوالنوری درباره تشکیل جبهه پایداری گفت: تشکیل جبهه پایداری اقدامی به موقع بود و این جبهه بدون حضور اصلاح طلبان فضای انتخابات را که در حال تک قطبی شدن بود، تغییر داد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.z0k2yt0f9a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما