قم نيوز : قم نیوز: جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دنیای استکبار از ابتدای انقلاب تاکنون برای حضور کمرنگ مردم در پای صندوق‌های رای روزشماری می‌کنند، گفت: دشمنان منتظرند با حضور کمرنگ مردم در انتخابات، فریاد بزنند مردم دیگر پشتیبان نظام جمهوری اسلامی نیستند.
استکبار برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات لحظه شماری می‌کند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) در میدان توحید قم با اشاره به زحمات آیت‌الله حائری برای تاسیس حوزه علمیه قم، ثمرات این حوزه را مورد توجه قرار داد و گفت: یکی از ثمرات حوزه علمیه قم پرروش شخصیتی مثل حضرت امام است که توانست در قرن کفر و فساد بیرق افتخار انقلاب اسلامی را بر دوش بگیرد و آنرا به پیروزی برساند.

وی با بیان اینکه در دوران ستمشاهی با مظاهر دینی در کشور برخورد می‌شد، اظهار داشت: وضعیت به گونه‌ای بود که مراکز فساد و فحشا که با مجوز رسمی در کشور فعالیت می‌کردند تعدادشان از نانوایی‌ها و مساجد بیشتر بود.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه درخشش خورشید وجود حضرت امام و نثار خون هزاران شهید باعث عزت ایران اسلامی شد، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با همه وجود برای نابودی نظام اسلامی ما که ریشه در باورها و اعتقادات مردم داشت فعال شد.

وی شعار محوری نهضت ملت ایران را "جمهوری اسلامی" دانست و ابراز داشت:‌ اگر نفی قدرت‌های ملحد شرق و غرب را مردم فریاد می‌زدند، شعار نه شرقی و نه غربی آنها را نظم جمهوری اسلامی که از اعتقادات و باورهای دینی نشأت گرفته بود، تکمیل می‌کرد.

ذوالنوری با بیان اینکه دنیای شرق و غرب به طور مشترک در مقابل اعتقادات و باورهای دینی مردم قدعلم کردند،‌ یادآور شد:‌ رسانه‌های بیگانه برای مقابله با نظام اسلامی ما بسیج شدند به گونه‌ای که ۱۲۴ هزار رادیوی دنیا قبل از پیدایش اینترنت و ماهواره به جان مردم ایران افتادند.

وی بایکوت سیاسی،‌ تحریم سیاسی،‌ ترور، جنگ تحمیلی با بسیج تمام مستکبران دنیا و... را از جمله توطئه‌های دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: دنیای استکبار سیاست‌های خود را با نفس‌های امام تنظیم کرد و فکر می‌کرد با رحلت امام همه چیز به نفع آنها رقم می‌خورد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: با وجود همه توطئه‌ها و کارشکنی‌های دشمنان علیه ملت ایران،‌ امروز بعد از ۳۳ سال، انقلاب ما محکم، استوار و پا برجاست و مردم ما با همان شور و حال اول انقلاب ۲۲ بهمن امسال را خلق کردند.

وی با اشاره به اینکه دنیا از پیشرفت‌ها و سرافرازی ایران در همه زمینه‌ها متحیر شده است، بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران می‌خواستند نقشه جغرافیایی کشور ما را از جغرافیای دنیا پاک کنند ولی امروز همسایگی مردم ما را در فضا مشاهده می‌کنند.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه موفقیت‌های دانشمندان و متخصصان ایرانی را در به دست آوردن دانش‌هسته‌ای مورد توجه قرار داد، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران جز ۱۱ کشور اول دنیا است که توان غنی سازی اورانیوم را دارد و جز هفت کشور دنیا است که چرخه کامل سوخت هسته‌ای را در اختیار گرفته است.

وی با بیان اینکه مردم ما زیر بار ذلت دشمنان نمی‌روند و برای پیشرفت منتظر اجازه دشمنان نمی‌شوند، اظهار داشت: دنیا شاهد بود با حول و قوه الهی و با دستان پرتوان جوان این مملکت رآکتور تهران سوخت‌گذاری و بارگذاری شد و کسب این افتخار، افکار عمومی دنیا را به خود مشغول کرد.

ذوالنوری پیشرفت‌ها و موفقیت‌های ایران را در عرصه‌ها مختلف به برکت انقلاب، ‌امام، شهدا و پاسداشت ارزش‌ها عنوان کرد و بیان داشت: امروز با حول و قوه الهی فرمول پیچیده سلول‌های بنیادی و تولید و تکثیر سلول بنیادی بند ناف توسط جوانان، متخصصین و دانشمندان علوم ژنتیکی کشور تولید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تا قبل از انقلاب با هیچ عدد و رقمی نمی‌توانستند سهمی از تولید علم برای ایران منظور کنند ولی امروز ژورنال‌های علمی، معتبر و معروف دنیا سهم جمهوری اسلامی را از تولید علم دنیا بالای سه درصد عنوان می‌کنند.

وی افزود: امروز در سایه ولایت‌مداری، عزتمندی، پافشاری بر اصول و ارزش‌ها، هزینه دادن پای آرمان‌ها،‌ مرعوب نشدن، عقب نشینی نکردن، فریفته دنیا نشدن و... این افتخارات نصیب جمهوری اسلامی ایران شده و این حماسه‌ها در کشور خلق شده است.

وی با بیان اینکه ولایت‌مداری موجب شکست دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی شد، اظهار داشت: اگر مرجعیت و ولایت نبود چیزی از دین مردم چیزی باقی نمی‌ماند و اگر وجود ولایت فقیه نبود تا به امروز هزار بار انقلاب را از مسیر خود خارج کرده بودند.

ذوالنوری اضافه کرد: امروز در سایه پرچمداری و بصیرت‌افزایی ولایت است که حربه‌های دشمنان ناکارآمد و توطئه‌های آنان بی خاصیت و نقشه‌های آنها بی‌تاثیر می‌شود.

وی با بیان اینکه جامعه شناسان جامعه، را به سه لایه رهبری،‌ خواص و توده مردم تقسیم می‌کنند، اظهار داشت: جامعه شناسان معتقدند خواص جامعه به عنوان حلقه اتصال رهبری و توده مردم اگر به وظیفه خود به درستی عمل نکرده و مواضع رهبری را در جامعه نهادینه نکنند آن جامعه دچار گسست و در نهایت به فروپاشی و اضمحلال نظام سیاسی منجر می‌شود.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه حکومت‌های مقتدر بر اساس همین اصل در جهان سقوط کرده‌اند و انقلاب‌های رنگین و مخملی همین مسیر را طی کردند، به طرح این سئوال پرداخت چرا در فتنه ۸۸ که برخی از خواص بد عمل کردند و به دره بی‌بصیرتی سقوط کردند انقلاب اسلامی ایران پابرجا و استوار به مسیر خود ادامه داد و دنیا به اهداف خود در فروپاشی نظام اسلامی ما نرسید؟

وی کفایت، جامعیت و شجاعت رهبری و بصیرت و اعتقادات دینی مردم را باعث استواری جمهوری اسلامی ایران در مقابل توطئه‌های دشمنان در فتنه ۸۸ ذکر کرد و ابراز داشت: جامعیت، قدرت، شجاعت، مدیریت بحران و تدبیر رهبری عامل اصلی حفظ و صیانت جامعه اسلامی از سقوط و فروپاشی و مهم‌ترین عامل در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن است.

ذوالنوری با بیان اینکه در جامعه اسلامی رابطه مردم با رهبر، رابطه امام و امت، مقلِد و مقلَد و مرید و مراد است، تصریح کرد: در جامعه اسلامی فقط خواص راه ارتباط مردم با رهبری نیستند بلکه خواص تنها کوره‌ راه‌هایی برای ارتباط مردم با رهبری هستند.

وی با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی شاهراه‌های اعتقادات و باورهای دینی مردم و عشق ایمانی آنها راه اتصال و ارتباط مردم با رهبری است، تاکید کرد: اگر خواص به هر دلیلی در این مسیر جاماندند و متوقف شدند مردم منتظر خواص نمی‌مانند و پشت سر رهبری حرکت می‌کنند.

ذوالنوری تاکید بر اینکه برخی از خواص در فتنه ۸۸ ساکت ماندند و مردود شدند، اظهار داشت: برخی از خواص بد عمل کردند و با موضع‌گیری‌های خود به جریان‌های مقابل نظام امید دادند و مقام معظم رهبری را تنها گذاشتند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی به برکت بصیرت، بینش، اعتقادات دینی مردم و حرکت پشت سر رهبری باقی ماند، خاطرنشان کرد: اگر در ایام فتنه مردم ما مثل مردم کربلا به خواص بی‌بصیرت و ساکتین در فتنه می‌پیوستند کربلای دیگری در ایران رقم می‌خورد و حسین دیگری به مسلخ می‌رفت.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه دشمنان همه امکانات خود را برای فروپاشی انقلاب اسلامی ایران به کار بست، اظهار داشت: امروز رمز دوام انقلاب ما بصیرت و بینش مردم و کفایت و بینش رهبری است و هر زمان ما به وظیفه‌ای که در مقابل رهبری داریم به درستی عمل کرده‌ایم دنیا متحیر مانده است.

وی با بیان اینکه حلاوت و شیرینی حضور ده‌ها میلیونی و با بصیرت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دنیا را وادار به تحیر کرده ‌است، خاطرنشان کرد: باید مسئولان ما قدر این مردم را بدانند و در شناسایی و درک مشکلات آنها وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

ذوالنوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: کسانی که برای تبلیغات انتخابات میلیاردی خرج می‌کنند و در آستانه انتخابات خدمات آنچنانی به مردم ارائه می‌دهند، آیا تنها به دنبال خدمت به مردم هستند؟

وی رسالت و مسوولیت مردم و مسوولان را در این برهه از زمان سنگین دانست و گفت:‌ مردم مسئولیت دارند حضور حداکثری را در انتخابات دوازدهم اسفند رقم بزنند و مسوولان نیز باید پاسخگو باشند.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دنیای استکبار از ابتدای انقلاب تاکنون برای حضور کمرنگ مردم در پای صندوق‌های رای روزشماری می‌کنند، اظهار داشت: دشمنان منتظرند با حضور کمرنگ مردم در انتخابات، فریاد بزنند مردم دیگر پشتیبان نظام جمهوری اسلامی نیستند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران همواره دشمن را غافلگیر کرده است، اظهار داشت: ملت در انتخابات نهمین دوره مجلس نیز مردم حضوری حداکثری را رقم خواهد زد تا باز هم استکبار جهانی در توطئه‌های خود ناکام شود.

ذوالنوری با اشاره به اینکه مردم ما با وظایف خود آشنا هستند و تا امروز هم پشت سر امام و رهبری بار انقلاب را بر دوش کشیده‌اند، ابراز داشت: امروز ما در آستانه آزمون سختی قرار داریم و همان‌طور که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده‌اند باید نسبت به مشارکت حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخاب صحیح اهتمام لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.u9trak9uupr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما