پنجشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : 4947
حجت‌الاسلام ذوالنور:

مردم بار دیگر اقتدار خود را به دنیا نشان می‌دهند

قم نيوز : قم نیوز: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: البته مردم با حضور گسترده در انتخابات جواب محکمی به دشمنان خواهند داد و در این آزمون بار دیگر اقتدار خود را به دنیا نشان می‌دهند.
مردم بار دیگر اقتدار خود را به دنیا نشان می‌دهند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری سپاه چهارشنبه شب در جمع نمازگزاران مسجد شهداء محله زاویه قم ضرورت توجه به بصیرت در همه عرصه‌ها به ویژه در شرایط حساس کنونی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: باید در هر شرایطی بصیرت خاص خود را داشت و مردم در طول دوران پس از پیروزی انقلاب همواره با بصیرت در صحنه حاضر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این نظام شرایطی از جمله هشت سال جنگ تحمیلی، فتنه ملی مذهبی‌ها و لیبرال‌ها، حرکات براندازانه گروه‌های ضد انقلاب، تحریم اقتصادی، بحران خلق مسلمان، ماجرای بنی صدر، ماجرای قائم مقام رهبری و دوران اصلاحات را تجربه کرده و با سربلندی این قضایا را پشت سر گذاشته است، افزود: مردم همواره در راهپیمایی‌های روز قدس و ۲۲بهمن حضوری پرشکوه داشته و امسال نیز مردم در یوم الله ۲۲ بهمن حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم قطعا در این عرصه حساس نیز با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای افتخاری دیگر را خلق خواهند کرد.

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات را موجب کور شدن چشم دشمنان انقلاب دانست و تصریح کرد: مردم انقلابی ایران بار دیگر نشان خواهند داد از انقلابی که برای آن خون ۲۳۰ هزار شهید به زمین ریخته شده است، با تمام توان حراست می‌کنند.

ذوالنوری اظهار داشت: دشمنان به دنبال این هستند که حضور مردم در پای صندوق‌های رای کم باشد و به همین دلیل در ماه‌های اخیر همواره تلاش کرده‌اند که در مردم دلسردی و ناامیدی ایجاد کنند و در این میان متاسفانه برخی عناصر داخلی نا آگاه و یا مغرض نیز به دنبال گسترش فضای منفی در جامعه بوده‌اند.

وی گفت: البته مردم با حضور گسترده در انتخابات جواب محکمی به دشمنان خواهند داد و در این آزمون بار دیگر اقتدار خود را به دنیا نشان می‌دهند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه منتخبین ملت باید دغدغه رسیدگی به امور مردم را داشته باشند، افزود: نمایندگان مجلس باید ویژگی‌های که مقام معظم رهبری تبیین کرده‌اند را دارا باشند.

وی با اشاره به وضعیت شهر قم، این شهر را دارای سه جنبه استانی، ملی و بین‌المللی دانست و تاکید کرد: قم پایتخت معنوی انقلاب و محل صدور فقیه و معارف اهل بیت است ولی با وجود این جایگاه مناسب با شان خود پیشرفت نداشته است.

ذوالنوری در ادامه با اشاره به سکوت برخی افراد در فتنه ۸۸ تاکید کرد: برخی‌ها در دوران فتنه موضع خود را به هر دلیل مشخص نکردند، نماینده مجلس باید جیبش را ببندد تا زبانش باز باشد.

وی با اشاره به بهره‌گیری برخی کاندیداها از تبلیغات به سبک غربی گفت: یک کاندیدا در قم برای فیلم تبلیغاتی خود ۲۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است، وقتی چنین اتفاقی می‌افتد مردم سئوال می‌کنند که برای چه این میزان هزینه شده است چرا که یک نماینده در طول چهار سال حضور در مجلس تنها ۹۶ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه رسالت مردم را در انتخابات مجلس نهم سنگین است، گفت: مردم علاوه بر حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، باید برای رای خود در برابر پیشگاه الهی حجت داشته باشند و این نکته را بدانند که در قیامت برای این رای پاسخگو هستند.

وی با اشاره به اینکه‌ ‌مردم ما از کمبود ناراضی نیستند بلکه از تبعیض و بی‌عدالتی می‌نالند، خاطرنشان کرد: مردم پای اعتقاداتشان همه سختی‌ها را به جان می‌خرند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.jdjiw6d1egiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما