سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : 36649
با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری

نرم‌افزار «پاسخ» رونمایی شد

قم نيوز : قم نیوز: نرم‌افزار پاسخ به شبهات ولایت فقیه که دارای قابلیت 100 پاسخ تفصیلی به سئوالات و شبهات پیرامون ولایت فقیه است،‌ با حضور مدیر حوزه‌های علمیه کشور در مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم رونمایی شد.
نرم‌افزار «پاسخ» رونمایی شد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد مهدوی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از نرم‌افزار «پاسخ» که در مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم برگزار شد، ضمن تبریک دهه مبارک فجر،‌ اظهار کرد: این نرم‌افزار دارای ویژگی‌های خاصی است که پژوهشگران در تدوین این نرم افزار از منابع گوناگون در دو دسته بهره بردند و برای هر پرسش که مطرح شده به صورت میانگین سه صفحه پاسخ فراهم شده است.

وی با اشاره به محتوای این نرم‌افزار بیان کرد: این نرم افزار از ۱۰۰ پاسخ تفصیلی به سئوالات و شبهات پیرامون ولایت فقیه تشکیل شده است.

مدیر اداره ارتباطات مرکز مطالعات و پاسخگویی ادامه داد: مطالب نرم‌افزار «پاسخ» که به صورت محتوایی و در قالب متون چند رسانه‌ای دسته‌بندی شده است کار را برای کاربران بسیار آسان کرده است.

وی تصریح کرد: محتوای نرم‌افزار پاسخ به صورت درختواره‌ای تدوین شده که کاربران به سهولت می‌توانند به مفاهیم مورد نظر خود دست یابند و از محتوای نرم‌افزار بهره ببرند.

مهدوی به دیگر قابلیت‌های این نرم‌‌افزار اشاره کرد و گفت: این نرم‌افزار قابلیت پاسخگویی به صدها پرسش‌ و شبهات پیرامون ولایت فقیه را دارد و کاربر با هیچگونه پیچیدگی که در سایر نرم‌افزارها وجود دارد در این نرم‌افزار مواجه نمی‌شود.

مدیر اداره ارتباطات مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی، همچنین قابلیت نصب آسان و سریع نرم‌افزار، امکان جست و جوی عطفی و فصلی، امکان انتخاب مطلب و انتقال آن به لیست برگزیده‌ها، امکان چاپ مطالب انتخاب شده و امکان کپی و ذخیره متن انتخابی در قالب Word به صورت مستقیم و چاپ را دارد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchw-nx.23n-kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما