پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 15354
با حضور مدیر حوزه‌‌های علمیه:

نرم افزار «پاسخ 2» رونمایی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم گفت: با حضور مدیر حوزه‌های علمیه، نرم افزار «پاسخ 2» حاوی پاسخ به 14 هزار شبهه دینی رونمایی می‌شود.
نرم افزار «پاسخ 2» رونمایی می‌شود
 به گزارش قم نیوز به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام حسن رضایی مهر گفت: آئین رونمایی از این نرم افزار روز 30 تیر برابر با 12 رمضان با حضور آیت الله حسینی بوشهری در محل غرفه این مرکز در بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم انجام می‌شود.
 
وی بیان داشت: پیش از این نرم افزار «پاسخ 1» حاوی هشت هزار پاسخ به شبهه دینی عرضه شده بود و هم اینکه نرم افزار «پاسخ 2» با در برگرفتن 14 هزار شبهه در 14 موضوع همچون کلام، فلسفه، دین پژوهی، قران، ادیان، سیره، مشاوره، سیاست و ... ارائه می‌شود.
 
وی پاسخ علمی به سوالات و شبهات را از ویژگی‌های این نرم افزار برشمرد و گفت: هر پاسخ از سوی یک متخصص در همان رشته داده شده و دو یا سه ارزیاب هم نظرات تکمیلی را داده است، از همین رو پاسخ علمی به سوالات داده شده تا مخاطب اقناع شود.
 
رضایی مهر افزود: اینها پرسش‌هایی است که در طول سال‌های قبل به مرکز مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم رسیده و وجه انتخاب این پرسش‌ها به روز بودن و توجه به نیازسنجی‌های کشوری است.
 
وی بیان کرد: ما دارای بانک اطلاعات با بیش از 40 هزار پاسخ به سوالات هستیم که به‌ تدریج در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
 
مدیر مرکز مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم گفت: علاوه بر رونمایی از نرم افزار پاسخ2، از سایر محصولات جدید مرکز همچون نرم افزار مناسبتی غدیر، کوثر، خورشید نینوا، صبح بیداری(مربوط به پیروزی انقلاب) و فریضه انتخاب (مربوط به انتخابات) و کتاب‌های جدید مرکز رونمایی می‌شود.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchkxnz.23nmmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما