چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : 15321
از سوی مرکز تخصصی مهدویت صورت گرفت:

معرفی 6 کتاب برای علاقمندان به مباحث مهدویت

قم نيوز : قم نیوز: مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم برای علاقه‌مندان به مباحث مهدویت به مناسبت ماه مبارک رمضان 6 کتاب را معرفی کرده است.
معرفی 6 کتاب برای علاقمندان به مباحث مهدویت
 به گزارش قم نیوز، کتاب امام مهدی در قرآن نوشته حجت‌الاسلام مهدی یوسفیان از جمله آثاری بوده که از سوی مرکزی تخصصی مهدویت معرفی شده است.
 
کتاب امام مهدی در قرآن از طریق آیات قرآن و روایات معصومین (علیهم السلام) به معرفی امام مهدی (عج) و اثبات مهدویت در قرآن می‌پردازد.
 
شرح دعای شریف افتتاح نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی نیز از کتاب‌های بسیار سودمندی بوده که خواندن آن به روزه‌داران توصیه شده است.
 
کتاب «قرآن، امام مهدی (عج) و زنان» به قلم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا نصوری دیگر اثر معرفی شده از سوی مرکز تخصصی مهدویت است.
 
در مقدمه این اثر آمده است: ‌زنان از ارکان اصلی جامعه هستند و در حوزه ایمان و کمال تفاوتی با مردان ندارند. اگر زنان عصر ما هرچه بیشتر به رسالت‌ها و وظایف خود آشنا شوند بهتر می‌توانند جامعه را به سوی وضعیت مطلوب سوق دهند و نسلی را تربیت کنند که زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی موعود (عج) باشند.
 
این امر نیاز‌مند معرفی الگوهای شایسته و مناسب است و در این کتاب نویسنده ضمن معرفی الگوهای یک زن منتظر و منتظر‌پرور وظایف یک زن منتظر و منتظرپرور را معرفی می‌کند.
 
«ابعاد شخصیت حضرت مهدی (عج) در ادعیه و زیارات» نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی معنوی نیز عنوان اثری دیگری است که به معرفی حضرت مهدی (عج) در دعا و زیارات پرداخته و در این کتاب نویسنده سعی کرده است ابعاد شخصیت حضرت مهدی (عج) را بیان کرده و ویژگی‌های هر یک را بر اساس ادعیه و زیارات وارده توضیح دهد.
 
«ندای آسمانی»‌نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن زمانی که به بررسی حوادث پیش از ظهور و علائم و نشانه‌های پیش از انقلاب حضرت مهدی (عج) می‌پردازد و همچنین کتاب «زندگی مهدوی در سایه دعای عهد» عنوان دو اثر دیگری بوده که مرکز تخصصی مهدویت به روزه‌داران مطالعه آنها را سفارش کرده است.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcb8fb8.rhbs5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما