پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 15337
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

عرضه کتاب و نرم افزار با تخفیف 40 درصدی در نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از ارائه تخفیف 40 درصدی نرم افزارها و کتب نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم خبر داد.
عرضه کتاب و نرم افزار با تخفیف 40 درصدی در نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سیدمرتضی اسماعیلی طبا صبح امروز در گفت و گویی اختصاصی، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم پنجشنبه 27 تیرماه ساعت 19 در مجتمع ناشران قم افتتاح و با بخش های ویژه و متنوع، فضایی معنوی را برای تمامی سلیقه ها ایجاد خواهد کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه به ارائه تخفیف 40 درصدی و نرم افزارها و کتب عرضه شده در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: با هماهنگی صورت گرفته، کتب و نرم افزارهای عرضه شده در این نمایشگاه با 20 درصد تخفیف توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و 20 درصد تخفیف توسط غرفه دار عرضه می شوند.

وی، مؤسسات قرآنی، ناشران فعال در حوزه قرآن و اهل بیت(ع)، کانون های فرهنگی هنری مساجد قم، مطبوعات قرآنی و کانون های تبلیغاتی استان، موزه آثار نفیس، نرم افزارها و رسانه های دیجیتال قرآنی، سایت ها و وبلاگ های قرآنی، صنایع دستی، تابلو فرش و کودک و نوجوان را از جمله بخش های این نمایشگاه بزرگ قرآنی عنوان کرد.

اسماعیلی طبا به برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی و هنری و همچنین اجرای تواشیح، قرائت قرآن و برگزاری نشست های تخصصی اشاره کرد و ابراز داشت: انجمن های تجسمی، خوشنویسان و عکاسان قم و همچنین آموزشگاه های آزاد هنری استان با حضور در این نمایشگاه، کارگاه های زنده هنری ایجاد خواهند کرد.

وی در پایان به آئین افتتاحیه نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، شرکت تعاونی ناشران استان، مجتمع ناشران قم و مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری قم پنجشنبه 27 تیرماه ساعت 19 در مجتمع ناشران قم افتتاح و تا چهارم مردادماه سال جاری برپا خواهد بود که علاقمندان می توانند هر روز از ساعت 18 تا 24 از این نمایشگاه دیدن کنند.


انتهای پیام/122
 
 
https://qomnews.ir/vdciypaz.t1awp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما