شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : 15377
از سوی مسجد مقدس جمکران:

نشریه الکترونیکی «سوگ مادر آیینه‌ها» منتشر شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر واحد رسانه‌های دیجیتال مسجد مقدس جمکران از انتشار نشریه الکترونیکی با موضوع رحلت حضرت خدیجه (س) در وب سایت این مکان مقدس خبر داد.
نشریه الکترونیکی «سوگ مادر آیینه‌ها» منتشر شد
به گزارش قم نیوز، امیر افضلی ضمن اعلام خبر انتشار ویژه‌نامه اینترنتی به مناسبت رحلت بانوی بزرگ اسلام حضرت خدیجه کبری (س) با عنوان «سوگ مادر آیینه‌ها» در وب سایت رسمی مسجد مقدس جمکران به تشریح جزئیات این نشریه الکترونیکی پرداخت و اظهار داشت: این ویژه‌نامه که به همت واحد رسانه‌های دیجیتال مسجد مقدس جمکران تولید شده و در وب سایت رسمی مسجد به نشانی www.jamkaran.ir منتشر شده است، دارای بخش‌های متنوعی همچون زندگینامه، زیارت‌نامه، اشعار، تصاویر مزار و همچنین تصاویر گرافیکی با موضوع سوگ ام المومنین حضرت خدیجه (س) است.
 
وی ادامه داد: ارائه فایل‌های صوتی از مداحان مختلف با موضوع رحلت ایشان نیز از جمله بخش‌های این نشریه الکترونیکی است که برای استفاده کاربران در سایت قرار گرفته است.
 
مدیر واحد رسانه‌های دیجیتال مسجد مقدس جمکران در ادامه از انتشار 40 قطعه صوتی با موضوع تلاوت‌های مجلسی کوتاه در وب سایت قرآنی مسجد مقدس جمکران خبر داد و اذعان داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان قطعات صوتی کوتاه از قاریان برجسته و بین‌المللی همچون حامد شاکرزاده و جواد فروغی و همچنین قاریان ممتازی همچون عبدالباسط، منشاوی، محمد و محمود شحات انور برای استفاده کاربران در این وب سایت منتشر شده است.
 
افضلی در پایان ابراز داشت: تعدادی از این فایل‌ها مربوط به تلاوت‌های مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است که علاقمندان برای دسترسی به آن می‌توانند به آدرس http://Quran.jamkaran.ir مراجعه کنند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdccm1qs.2bqpm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما