پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : 15346
همزمان با سال تحصیلی جدید:

10 اثر جدید معارف اسلامی منتشر می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی از انتشار 10 اثر جدید معارف اسلامی همزمان با سال تحصیلی جدید خبر داد.
10 اثر جدید معارف اسلامی منتشر می‌شود
به گزارش قم نیوز،  غلامحسین گرامی با اشاره به اهمیت تنوع‌بخشی کتاب‌های معارف اسلامی اظهار کرد: با توجه به سیاست نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مبنی بر تنوع‌بخشی دروس معارف اسلامی این امر در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی با بیان اینکه بیش از 60 کتاب درسی در سال گذشته برای 16 درس معارف اسلامی ارائه شد، گفت: امسال 10 کتاب جدید به کتاب‌های سال گذشته اضافه شده و در مجموع 70 کتاب معارف اسلامی برای دانشگاهیان ارائه می‌شود.
 
معاون پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی با اشاره به ارائه چهار کتاب جدید در گروه تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه عنوان داشت: تفسیر موضوعی قرآن کریم با رویکرد اقتصادی تألیف امیر خادم علیزاده و تفسیر موضوعی قرآن با رویکرد مدیریتی تألیف صمصام‌الدین قوامی از جمله این کتاب‌هاست.
 
وی تفسیر موضوعی با رویکرد حقوقی تألیف مجتبی جاویدی زیر نظر حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی و تفسیر موضوعی نهج‌البلاغه بر اساس تفسیر نهج‌البلاغه علامه محمدتقی جعفری را از دیگر کتاب‌های جدید گروه تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه ذکر کرد.
 
گرامی به کتاب‌‌های جدید گروه مبانی نظری اشاره کرد و افزود: ویراست جدید کتاب اندیشه اسلامی(1) تألیف سبحانی و محمد رضایی و دو کتاب جدید در حوزه انسان‌شناسی مانند درآمدی بر انسان‌شناسی اسلامی ویژه رشته‌های فنی و مهندسی تألیف عباس‌زاده جهرمی و کتاب انسان‌شناسی از منظر اسلام تألیف جمعی از نویسندگان زیر نظر عبدالحسین خسرو پناه در این بخش چاپ می‌شود.
 
وی عنوان داشت: کتاب‌های فلسفه اخلاق با رویکرد تربیتی تألیف احمد دبیری و آیین‌زندگی(اخلاق کاربردی) ویژه رشته‌های علوم پزشکی تألیف جمعی از نویسندگان زیر نظر دکتر شجاعی از جمله آثار جدید گروه اخلاق است.
 
معاون پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی خاطرنشان کرد: کتاب اخلاق اسلامی مبانی و مفاهیم تألیف عنایت‌الله شریفی و امام خمینی(ره) و بیداری اسلامی تألیف رضا حسینی فرد از آثار جدید دیگری است که برای سال تحصیلی جدید در اختیار دانشگاهیان قرار می‌گیرد.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdciqpaz.t1aw52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما