چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : 36685
در مسجد مقدس جمکران صورت گرفت

آغاز به کار نشست «آینده‌شناسی انقلاب اسلامی مبتنی بر آرمان‌های مهدوی»

قم نيوز : قم نیوز: چهارمین نشست «آینده شناسی انقلاب اسلامی مبتنی بر آرمان‌های مهدوی» با حضور نخبگان فرهنگی حوزوی و دانشگاهی در مسجد مقدس جمکران آغاز به کار کرد.
آغاز به کار نشست «آینده‌شناسی انقلاب اسلامی مبتنی بر آرمان‌های مهدوی»
به گزارش قم نیوز، چهارمین نشست عملی ـ تخصصی «آینده شناسی انقلاب اسلامی مبتنی بر آرمان‌های مهدوی» صبح امروز به همت بنیاد پژوهش و نشر مسجد مقدس جمکران با حضور جمعی از اساتید و نخبگان حوزوی و دانشگاهی در سالن جلسات این مکان مقدس آغاز به کار کرد.

سید مجید مطهری‌نژاد مدیر مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران به تشریح اهداف برگزاری سلسله نشست‌های علمی «آینده‌شناسی انقلاب اسلامی مبتنی بر آرمان‌های مهدوی» و دستاوردها و نتایج علمی نشست‌های قبلی پرداخت.

وی با اشاره به اینکه امروز آخرین جلسه از این سلسله نشست‌ها برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سخنرانی‌ها و مقالات ارائه شده در این چهار نشست به صورت کتاب از انتشارات کتاب جمکران منتشر شده و در دسترس محققان و پژوهشگران قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی سخنران افتتاحیه این سمینار علمی بود که به تبیین ارتباط انقلاب اسلامی از بدو شکل‌گیری تا برپایی حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) پرداخت.

در ادامه این نشست، پنل علمی در حوزه آینده‌اندیشی با حضور دکتر پورعزت از دانشگاه تهران، دکتر تقوی از دانشگاه شریف و دکتر فاتح‌راد از دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

این سمینار در نوبت بعد از ظهر نیز با برگزاری پنل علمی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین پورسید آقایی رئیس پژوهشکده مهدویت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchm-nx.23n-6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما