چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : 36687
سرمربی تیم هیئت بسکتبال قم:

بسکتبالیست‌های قم بدون دریافت یک ریال بازی می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم هیئت بسکتبال قم گفت: تک تک بازیکنان تیم ما بدون دریافت حتی یک ریال، مانند یک بازیکن 300 میلیونی تمرین می‌کنند و امیدواریم با حمایت مسئولان قم و یافتن حامی مالی انگیزه‌ها دوچندان شود.
بسکتبالیست‌های قم بدون دریافت یک ریال بازی می‌کنند
به گزارش قم نیوز، جواد شهره‌غلامی اظهار کرد: در فاصله چهار هفته به پایان بازی‌های مرحله گروهی فصل جاری رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور مصمم به کسب حداکثر امتیازات از رویارویی با رقبا‌ی‌ هم‌گروه خود هستیم.

وی ادامه داد: کار سختی پیش‌ رو داریم اما باید با انگیزه بالا و روحیه‌ای قوی به میدان برویم و آنچه که تاکنون در بازی‌های لیگ رخ داده را به فراموشی بسپاریم تا هم از اعتبار بسکتبال قم دفاع کنیم و هم ثابت کنیم که نتایج چند هفته اخیر کاملا اتفاقی بوده است.

سرمربی تیم هیئت بسکتبال قم افزود: این هفته با تیمی بازی داریم که در حال حاضر در مکان دوم جدول رده‌بندی جای دارد و از مدعیان این فصل به شمار می‌رود، با این حال ما هم یک تیم مدعی هستیم و تمام توان خود را برای گرفتن بهترین نتیجه از این بازی خانگی به کار می‌گیریم.

وی در ادامه با بیان اینکه جمعه بازی حساس و سختی پیش‌ رو داریم، عنوان کرد: از تمام مردم قم به ویژه علاقمندان به بسکتبال دعوت می‌کنم روز جمعه با حضور در سالن شهید رضائیان قم به بچه‌های متعصب تیم هیئت بسکتبال قم روحیه بدهند تا از پس شیمی‌در برآییم.

شهره‌غلامی بیان کرد: تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم هیئت بسکتبال قم ویژه مصاف حساس هفته پانزدهم لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور بعد از یک روز استراحتی که به بازیکنان دادیم تا خستگی دیدار هفته قبل با مهرام را از تن بیرون کنند، از روز یکشنبه آغاز شده است.

وی یادآور شد: ما با تمام قوا از روز یکشنبه سرسختانه و با انگیزه فراوان تمرین می‌کنیم و تمام بازیکنان با تمام قوا برای ارائه بهترین نمایش خود در دیدار روز جمعه مقابل شیمی‌در تهران تلاش می‌کنند و هدف مشترک ما پیروزی در این دیدار خانگی است.

سرمربی تیم هیئت بسکتبال قم ابراز کرد: توان جسمانی بازیکنان ما بسیار خوب است و این هفته از نظر تاکتیکی به شکل ویژه تمرین می‌کنیم تا ناکامی‌های چهار هفته اخیر مسابقات لیگ را از ذهن بیرون کرده و با قدرت بیشتر مهیای دیدارهای آتی شویم.

وی با تقدیر از بزرگان تیم هیئت بسکتبال قم که با تجربه بالای خود به تیم روحیه می‌دهند و جوان‌ترهای تیم هیئت قم را راهنمایی می‌کنند، تصریح کرد: مهره‌های ارزمندشی همچون محمد احمدی، امیر صباغیان، وحید طبیبی و محمدرضا غفاری برای اتحاد تیم بزرگی می‌کنند و کمک بسیار خوبی برای کادر فنی هستند.

شهره‌غلامی بیان کرد: همچنین مهره‌های پرتلاشی همچون حسین ایران‌پور، مهدی محمودی، سبحان صمدی، بهزاد ابراهیمی، شاهرخ علامه و فرشاد غلامی می‌توانند سال‌های آینده بسکتبال قم را بسازند در کنار مهره توانمندی همچون سجاد سیدی به عنوان ستاره تیم و همچنین علی مصطفوی در این فصل عملکرد خوبی داشته‌اند و به مبارزه و تلاش جسورانه آنها برای غلبه بر تیم شیمی‌در تهران نیاز داریم.

وی با بیان اینکه تیم هیئت بسکتبال قم به حمایت مالی ویژه نیاز دارد، عنوان کرد: تک تک بازیکنان تیم ما بدون دریافت حتی یک ریال، مانند یک بازیکن ۳۰۰ میلیونی تمرین می‌کنند و امیدواریم با حمایت مسئولان قم و یافتن حامی مالی انگیزه‌ها دوچندان شود.

سرمربی تیم هیئت بسکتبال استان قم اظهار کرد: آقایان کریمی، خبری و شریف در کادر تیم و محمود حاجی‌اسماعیلی سرپرست هیئت بسکتبال استان قم تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم انجام می‌دهند و امیدوارم که مسئولان هم این تلاش‌ها را مورد توجه قرار بدهند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjamet.uqemozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما