شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۵
کد مطلب : 36976
هفته پانزدهم رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر

غلبه بسکتبالیست‌های قم بر ایستک کردستان

قم نيوز : قم نیوز: تیم هیئت بسکتبال قم در دیداری حساس از رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور برابر تیم ایستک کردستان به برتری رسید تا به ناکامی‌های خود پایان بدهد.
غلبه بسکتبالیست‌های قم بر ایستک کردستان
به گزارش قم نیوز، دیدارهای هفته ششم از نیم‌فصل دوم مصاف مدعیان صعود به رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور امروز جمعه بیست و سوم بهمن‌ماه برگزار شد و نماینده قم در دیداری فوق‌العاده حساس برابر ایستک کردستان به برتری دست یافت.

این دو تیم در نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور دیداری فوق‌العاده جذاب و تماشایی در حضور علاقمندان به بسکتبال برگزار کردند و در نهایت این تیم هیئت بسکتبال قم بود که توانست در ثانیه‌های پایانی ۷۴ بر ۷۲ حریف خود را شکست بدهد و این بار نیز برابر نماینده کردستان به برتری رسید.

مصاف دو تیم در دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور نیز جذاب و تماشایی بود و هیئت بسکتبال قم و ایستک کردستان در تلاش برای کسب بهترین رتبه پیش از رفتن به مرحله پلی‌آف با یکدیگر مسابقه نزدیک و نفس‌گیری داشتند.

در این مسابقه شاگردان جواد شهره‌غلامی در تیم هیئت بسکتبال قم با انگیزه و روحیه بسیار خوبی وارد میدان مسابقه شدند تا نشان بدهند که ناکامی‌های چند هفته اخیر چیزی جز اتفاق نبوده و آنها قادر به بازگشت به روزهای اوج و موفقیت‌آمیز خود هستند.

مردان بسکتبالیست قم در راه کسب برتری در این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز در کوارتر نخست با تیم ایستک کردستان در حضور تماشاگران پرتعداد حاضر در سالن به تساوی ۲۱ بر ۲۱ دست یافتند اما در کوارتر دوم بازی برتر خود را به رقیب دیکته کردند و ۲۰ بر ۱۴ پیروز شدند.

بدین‌ترتیب نیمه نخست مسابقه حساس تیم‌های هیئت بسکتبال قم و ایستک کردستان در هفته پانزدهم رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با برتری ۴۱ بر ۳۵ به سود نماینده قم پایان یافت تا بسکتبالیست‌های قم با قدرت بیشتر مهیای نیمه دوم شوند.

بازی در نیمه دوم به اوج حساسیت خود رسید و ایستک کردستان که نمی‌خواست بار دیگر مغلوب تیم هیئت بسکتبال قم شود در کوارتر سوم ۱۳ بر ۱۰ پیروز شد اما در کوارتر چهارم بار دیگر شاگردان جواد شهره‌غلامی برتر از حریف ظاهر شدند و بار دیگر به برتری رسیدند.

در مجموع چهار زمان ۱۰ دقیقه‌ای این بازی حساس و نفس‌گیر سرانجام این بسکتبالیست‌های تیم هیئت قم بودند که با حساب ۷۱ بر ۶۲ حریف خود را شکست داده و بدین‌ترتیب به دو امتیاز شیرین و ارزشمند مصاف سرنوشت‌ساز هفته شانزدهم رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور دست یافتند.

گفتنی است: تیم هیئت بسکتبال قم در حالی این هفته برابر تیم ایستک کردستان به برتری رسید که در پنج هفته متوالی از بازی‌های دور برگشت نتایج ضعیفی در مقابل حریفان خود کسب کرده و با پنج باخت متوالی از جمع تیم‌های بالای جدول رده‌بندی فاصله گرفته بود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcaione.49ni015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما